Steijn Anton

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Niet helemaal zoals de bedoeling was en na een enerverende dag en nacht, is vandaag 13-09-2011 (precies een maand te vroeg) Steijn Anton geboren

Hij ligt in de couveuse..Ik ben zelf wat van de kaart en we moeten voorlopig in het ziekenhuis blijven. Het was wel de natuurlijke loop aangezien vannacht mijn vliezen plotsklaps braken. De rest komt nog wel een keer.... Nu even niet, ben een beetje moe.
Maar ik moest het wel even vertellen.....

Voor iedereen die nog moet..houdt nog even vol

Wauw gefeliciteerd!! De eerste okt baby, ik dacht dat mama van C de eerste zou zijn..

Nu weer lekker aansterken en genieten van je mannetje! Was hij wel goed op gewicht enzo?

Ben benieuwd naar je verhaal..

WOW! Ontzettend Gefeliciteerd en ik hoop dat met jullie verder alles goed is!! (ga er stiekem een beetje van uit, omdat ik aan neem dat als er ernstige dingen zijn je wat anders te doen heb als hier op forum te typen)
Niet te min, sterk lekker goed aan saampjes en hoop dat jullie snel thuis mogen en kunnen gaan genieten van elkaar!

Wel onverwachts inderdaad, ging er ook van uit dat mama van c de eerste zou zijn......

Meid, wat een nieuws!! Dat had ik niet aan zien komen!! Van harte gefeliciteerd met jullie knul!!
Hoe gaat het met hem? Alle functies goed? Ik hoop dat hij snel uit de couveuse mag en lekker mee naar huis. En ik hoop dat jij nu beter gaat voelen!!
Heel veel geluk en liefde met elkaar!!!

Terug
Bovenaan