A ANONYMOUS_USERNAME sep 14, 2011 #10 Van harte! 13-09 is een mooie datum (mijn oudste is van die datum). Geniet ervan en ik hoop dat jullie snel samen naar huis mogen. Groetjes
Van harte! 13-09 is een mooie datum (mijn oudste is van die datum). Geniet ervan en ik hoop dat jullie snel samen naar huis mogen. Groetjes
A ANONYMOUS_USERNAME sep 14, 2011 #11 Gefeliciteerd mams en paps met de geboorte van jullie zoon. Geniet van elkaar en hopelijk word je gauw weer de oude.
Gefeliciteerd mams en paps met de geboorte van jullie zoon. Geniet van elkaar en hopelijk word je gauw weer de oude.
A ANONYMOUS_USERNAME sep 14, 2011 #12 GEfeliciteerd, geniet ervan, en ook ik hoop dat jullie snel naarh uis mogen. GR WEndy
A ANONYMOUS_USERNAME sep 14, 2011 #13 Van harte met jullie zoon!! Hopelijk mag hi j snel uit de couveuse en kan het echte genieten gaan beginnen!
Van harte met jullie zoon!! Hopelijk mag hi j snel uit de couveuse en kan het echte genieten gaan beginnen!
A ANONYMOUS_USERNAME sep 14, 2011 #14 gefeliciteerd met jullie zoon!! hoop dat hij snel mee naar huis mag! geniet ervan!!!
A ANONYMOUS_USERNAME sep 14, 2011 #15 gefeliciteerd!!!!!!! Hoop idd dat je snel de oude word en dat je snel samen het ziekenhuis mag verlaten! Hoop dat je verder ook van je klachten af bent!!! Want zo makkelijk heb je het ook niet gehad de laatste weken!!! we horen van je.
gefeliciteerd!!!!!!! Hoop idd dat je snel de oude word en dat je snel samen het ziekenhuis mag verlaten! Hoop dat je verder ook van je klachten af bent!!! Want zo makkelijk heb je het ook niet gehad de laatste weken!!! we horen van je.
A ANONYMOUS_USERNAME sep 14, 2011 #16 gefeliciteerd met jullie zoon. hoop dat jullie snel naar huis mogen