Steken 5,5 week zwanger

Ik had dat ook.. maar hij groeide op mijn darmen dus mijn buik zette zo uit of ik al 12 weken zwanger was. 
Daarna ook steken gehad, maar deze gingen gepaard met heftig bloedverlies, dat werd een miskraam, maar daar is echt bloed voor nodig!
Dus probeer inderdaad te genieten.  Xoxo

Helaas.. toch een miskraam.. deze week weer heftige buikpijn gehad 2 dagen en nacht.. En ben bij de arts geweest.. Ik vind het zo erg!

Ik lees nu net je topic om aan te geven dat ik ook wel krampjes heb, maar niet zo heftig.... schijnt normaal te zijn.
Sterkte met het verwerken van je miskraam! Heb je ook bloedverlies? Hoe heeft de arts geconstateerd dat het een miskraam was?

Ik had uiteindelijk hele erge steken en buikpijn.. 2 dagen en nacht aan elkaar.. dus ik heb gebeld omdat ik mij zorgen maakte. Ik mocht langskomen.. en ze hebben toen bloed geprikt en n echo gedaan. HCG was goed, echo was wat weinig op te zien voor n zwangerschap van toen eigenlijk 6,5 week. Dachten eerst dat ik mss minder ver was. Moest gistern nog n keer komen voor prikken en echo.. inmiddels had ik al een beetje bloed verlies maar de buikpijn was over. Echo was weer weinig te zien.. HCG was gehalveerd.. Dus een miskraam.. Vreselijk! Wat een teleurstelling!

@RVis wat vreselijk dat je toch een miskraam hebt gehad! Heel veel sterkte met het verwerken! 
Ik ben bijna 5 weken zwangen en heb wel wat krampjes, maar lang niet zo erg als hoe jij het beschreef. 
Wel heb ik een ander vraagje waarbij iemand me hopelijk kan helpen, ik heb een staand beroep. Veel lopen, traplopen en vooral veel dozen sjouwen. (ik werk in een schoenenwinkel)  Nu heb ik er niet echt een heel fijn gevoel bij om zoveel te tillen, moet veel bukken en hurken. Denken jullie dat het al slim is om aan te geven bij mijn leidinggevende dat ik zwanger ben of moet dit geen kwaad kunnen in de prille zwangerschap? Ik lees overal dat je gewoon kan tillen, maar ik moet de hele dag door tillen en bukken dus vandaar mijn vraag?
Groetjes Lily

@rvis oh no :( wat enorm klote zeg!!! 
Heel veel sterkte en ik weet dat je het niet wilt horen.. maar iedereen zei het bij mijn miskraam ook... je weet in iig dat het kan!  Ik ga hard duimen zodat de volgende lekker blijft plakken ❤️

@lilyy.. ga je een antwoord geven waar je niet veel aan hebt.. doe waar je je goed bij voelt.. 
Het kan inderdaad geen kwaad, maar toen ik heftig bloedverlies had gehad voelde het voor mij toch niet fijn om zwaar te tillen, terwijl ik er andefs niet te zwaar aan tilde ,-)

Terug
Bovenaan