steken in de lies? wie kent dit?

Hallo meiden,

ik heb sinds vandaag steken in mijn rechter lies, als ik loop of zit, verneem ik het gewoon. erg vervelend wie zou mij daar al bij kunnen helpen, met wat het MISSCHIEN is? Ik weet ik mag geen illussie maken, maar het zou heel mooi zijn, als wij nu zwanger zouden zijn!
Verder moet ik heeeeeeeeeeeeel veel plassen, loop in het uur wel 2 of 3 keer heen. Steeds denk ik dat het komt omdat ik in een koelcel werk. en mijn urine stinkt wel eens ... heb me laten vertellen dat dat ook een teken is van een zwangerschap.

We zijn al een jaar bezig met kinderen maar het lukt nog steeds niet, omdat ik een erg onregelmatige cylclus heb gemid 37 dagen!
ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. alvorens ik maandag naar de huisarts ga

liefs s

hoi karin.
bedankt voor je reactie terug...
en wanneer mijn NOD dag is??? weet ik niet goed, ik heb een zeer onregelmatig cyclus! de laatste keer dat ik ongi was, was op 30 juni zat 40 dagen tussen! en de steken zitten net onder mijn buik, en heb een hele vize smaak in mijn mond!!
Maar ik ga ff oppassen bij mijn neefjes
groetjes

Dat is grappig om te horen! Ik ben sinds twee maanden gestopt met de pil, heel veel buikpijn gehad en ook steken in mijn liezen, maar nu je zo zegt dat je een rare smaak in je mond hebt................dat heb ik ook! Er zijn natuurlijk meer hondjes die Fikkie heten maar toch, een blijk van herkenning! Wanneer mag je testen?

hey

afgelopen zaterdag had ik ook last van steken in mijn buik ik kon nog niet eens meer lopen...volgens telling zou ik de 20 ste de innesteling hebben gehad en dat was de vrijdag ervoor.
daarna was ik steeds s morgens en s avonds misselijk een heel raar gevoel in mijn buik,een zeurderig gevoel wat constant bleef
dit heb ik eigelijk de hele week gehad tot gisteren
ik heb woensdag een test gedaan die was negatief natuurlijk ik moet maandag ongestelt worden als ik uit ga van een cyclus van 27 dagen.
het zou leuk zijn als ik zwanger zou zijn maar daar ga ik niet van uit we wachetn het nog maar even af en anders op naar ronde 3

meiden succes allemaal

Hoi hoi,

Een kennis van mij wist zeker dat ze zwanger was na de steken in haar lies en ja hoor....ZWANGER! Dus ben benieuwd en al jullie symptonen lijken op de zwangerschaps signalen, dus als ik jullie was meiden......TESTEN die hap!!!! Want volgens mij hangen er ******* in de lucht???!!!!

Liefs.........

hey meiden,

wat een reatie's leuk man en voor de meiden die zwanger zijn, gefeliciflapsteerd!!!
wij hebben dit weekend op mijn neefjes van 5 en bijna 3 gepast, was super leuk, maar wel heel vermoeiend!!!
ben vandaag bij de ha geweest, we zijn al een jaar bezig, en hij zei, dat ik het maar op de natuur moet af laten komen, en anders over een jaar terug komen,!! wat een l*l zeg!!
en over die steken en vieze smaak in de mond kon hij niks van zeggen,
als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik idd testen. word hier gek van..

sorry ben je naam kwijt  maar ben je vandaag ook ongi geworden?

Terug
Bovenaan