steken in de lies? wie kent dit?

he meis das klote zeg , wij zijn nu 8 maanden bezig en mijn cyclus zit nu sinds 3 maanden tussen de 40 en de 50 dagen ben nu gister ongesteld geworden dus, maar wordt zo moe en onzeker erdoor dat ik zo'n schommel cyclus heb, ik ben naar de ha geweest en die kon me heel goed begrijpen had ook kwaaltjes van zwangerschap voor al me borsten kon nog geen eens een bh aan, en toch nega tief, me cyclus van deze maand was 49 dagen dus klote , kreeg een verwijs brief voor de gyn heb gebeld en kan morgen al terecht dus wie weet wat die gaat zeggen.

ik zal als ik jou was een seciond opinien aan vragen bij een andere HA en niet over je heen laten walsen jij hebt klachten jij gaat naar een ha en dan je laten afpoeieren mooi dus niet gewoon zeggen dat je nu een oplossing wilt en eventueel een verwijsbroief naar de gyn, gewoon door zeuren is jou lichaam je betaalt niet voor niets je zorgverzekring toch?

veel sterkte en laat je NIET afpoeieren

greetz suzette

hey suzette,,

je hebt gelijk, ik moest me vanmiddag niet zo laten afpoeieren maar goed,
ik heb wel een paar internet site's gekregen van hem, freya.nl/ fertimagazine.nl en  kinderwens.nl........ moet daar eerst op kijken en als ik dan nog zeg dat ik het wil dan pas krijg ik een brief voor de gyn.( maar hij wil daar liever nog een jaar mee wachten ik ben nog jong zegt hij) ben 26 nl.
en moest van de assisente(zijn vrouw in dit geval) een lijstje maken met mijn dagen erop, nou hij keek erna en zei dat ik iedere maand ongi ben, dan zal ik waarschijjnlijk wel ergens een eisprong hebben, maar die van mij is ook heel onregelmatig, zit nu op een gemiddelde van 37 dagen. ik moet zei hij, vanaf mijn 1 ste dag van mijn ongi 14 dagen bij op tellen voor de ei....... daar heb ik wat aan, en we moeten klussen als ik echt opgevonden ben, en er niet teveel bij nadenken!!!!

na ja zeg nou ik ben 24 ben 8 maanden bezig en ik wordt al door gewezen naar een gynocoloog want ik zit no op 40 50 dagen cyclus, en ik kon ook weer aan de pil zij ze maar dat wou ik niet nou oke hier heb je een brief voor de gynocoloog, ik was ook bang om niet naar de ha tegaan bang om afgewezen te worden( om maar zo te zeggen) maar dat was gelukkig niet zo, als ik jou was zou ik naar een andere ha gaan een vrouwelijke die weten meer van een vrouw af hoe ze der eigen voelen dan een man ,   bij een mannelijke dokter   ben je meer een nummer dan een patient zo zie ik het. veel sterkte er mee

greetz suzette

Een paar maand trug heb ik dezelfde vraag hier gesteld. Helaas was ik niet zwanger. Had ook mega steken in mn lies. Wat het nou is geweest, geeen idee, ging vanzelf weer over.
Hoop voor je dat het bij jou wel een zwangerschapskwaal is!

Grtz Mamaloe

hey meiden.............

hoe is het ermee?
hier redelijk erg verkouden, mijn hele lichaam doet pijn......... bleh
dat zal die vieze smaak wel zijn geweest denk ik.
volgens de banner die ik op baby brabbel heb in gevuld moet ik over 8 dagen ongi worden. spannend hoor.....
Misschien dat het gelukt is.
en heb op internet een temperatuur lijst gevonden en uitgeprint,
het kan me niks schelen wat mijn HA zegt, ik ga dan eerst zelf een onderzoek doen, en dan ga ik naar hem toe voor een brief voor naar de gyn, of ik zoek een andere HA op, ben hier flauw van.................

goedenavond.........

ik ben vandaag ongi geworden, toen ik vanmiddag naar de wc ging zag ik een licht roze streep, ik dacht huh wat is dat nou???? Dus helaas. op naar de volgende ronde, en aangezien ik nu verkouden ben ga ik nog maar niet temperaturen, wacht volgende maand wel af....
Alleen die cyclus he........... nu zaten er weer 33 dagen tussen  snap er niks van.....
word er alleen gestoord van!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu het advies van de HA maar opvolgen, over 14 zal ik het vruchtbaarst zijn, ( maar volgens mij met een regelmatige cyclus) en dat van mij is zo in de war!

liefs San

quote: scibby en zoey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 20:49:56'));

goedenavond.........

ik ben vandaag ongi geworden, toen ik vanmiddag naar de wc ging zag ik een licht roze streep, ik dacht huh wat is dat nou???? Dus helaas. op naar de volgende ronde, en aangezien ik nu verkouden ben ga ik nog maar niet temperaturen, wacht volgende maand wel af....
Alleen die cyclus he........... nu zaten er weer 33 dagen tussen  snap er niks van.....
word er alleen gestoord van!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu het advies van de HA maar opvolgen, over 14 zal ik het vruchtbaarst zijn, ( maar volgens mij met een regelmatige cyclus) en dat van mij is zo in de war!

liefs San

Hoi! jammer dat je ongi bent geworden, dat is altijd kut! En helemaal als er geen touw aan je cyclus vast te knopen is! Ik zeg hetzelfde als andere meiden hiervoor, als je het niet vertrouwd en je er niet goed bij voelt, echt een verwijzing naar de Gyn eisen hoor! Heb ik ook gedaan, en wij waren toen pas 8 maanden bezig. Maar het voelde niet goed en ik heb achteraf gelijk, ik heb namelijk PCO. Dus meid, volg je gevoel hoor! ( je bent het vruchtbaarst 14 dagen VOOR je menstruatie, maar ja als je niet weet wanneer je het moet worden dan blijft het gokken! Zorg wel dat jullie ervan blijven genieten he??!!)

Terug
Bovenaan