he meis das klote zeg , wij zijn nu 8 maanden bezig en mijn cyclus zit nu sinds 3 maanden tussen de 40 en de 50 dagen ben nu gister ongesteld geworden dus, maar wordt zo moe en onzeker erdoor dat ik zo'n schommel cyclus heb, ik ben naar de ha geweest en die kon me heel goed begrijpen had ook kwaaltjes van zwangerschap voor al me borsten kon nog geen eens een bh aan, en toch nega tief, me cyclus van deze maand was 49 dagen dus klote , kreeg een verwijs brief voor de gyn heb gebeld en kan morgen al terecht dus wie weet wat die gaat zeggen.
ik zal als ik jou was een seciond opinien aan vragen bij een andere HA en niet over je heen laten walsen jij hebt klachten jij gaat naar een ha en dan je laten afpoeieren mooi dus niet gewoon zeggen dat je nu een oplossing wilt en eventueel een verwijsbroief naar de gyn, gewoon door zeuren is jou lichaam je betaalt niet voor niets je zorgverzekring toch?
veel sterkte en laat je NIET afpoeieren
greetz suzette
ik zal als ik jou was een seciond opinien aan vragen bij een andere HA en niet over je heen laten walsen jij hebt klachten jij gaat naar een ha en dan je laten afpoeieren mooi dus niet gewoon zeggen dat je nu een oplossing wilt en eventueel een verwijsbroief naar de gyn, gewoon door zeuren is jou lichaam je betaalt niet voor niets je zorgverzekring toch?
veel sterkte en laat je NIET afpoeieren
greetz suzette