Steken in onderbuik

<p>Hoi allemaal,</p><p>Even een vraagje. Ik heb sinds gisteren steeds steken rechts onderin mijn buik en een zere onderrug. Af en toe zijn de steken heftiger maar heb continue een soort buikkrampen. Ik heb denk ik vorige week zaterdag mijn ovulatie gehad en we hebben zaterdag en zonder geklust. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik vraag me af of je dan zo continue een gevoelige buik hebt. Ik heb verder geen bloeding er bij. Iemand ervaring mee?</p>

Het maakt me uit omdat ik er best veel pijn van heb. Daar is dit forum toch voor? Ervaringen uitwisselen. Ik heb blijkbaar mn ovulatie, heb net een test gedaan. Maak me er nu eenmaal wat zorgen over. 

Mandarijntje, heb je nu pas je ovulatie? Hoe weet je dat? Heb je een test gedaan en hoe wist je dan dat je vorige week je ovulatie had?
Heb je toen ook testen gedaan? En meet jij je temperatuur ook?

Ik had vorige week oplopende testen alleen geen knaltest. Ik had verder ook geen buikpijn. Alleen volgens mijn cyclus zou ik dan wel mijn ovulatie moeten hebben. Dus ik ging ervan uit. Alleen vandaag ineens de heftige buikpijn en heel veel rekbaar slijm. Plus een vrij duidelijke test. Ik wil de test wel even toevoegen maar weet niet precies hoe dat werkt. Ik meet mijn temperatuur niet. Doe jij dat wel? 
Ik ben pas sinds januari gestopt met de pil dus logisch dat alles nog onregelmatig is. 

uqnmyanvx.jpeg

Terug
Bovenaan