Steken in onderbuik

Ziet er idd positief uit. Ik had gisteren en eergisteren ook last van pijn/trekkerig gevoel in mn lies naar mn buik. Had gisteren ook een knaltest dus we lopen gelijk. Hopelijk voor beide met positief resultaat

Hi MandarijntjeX, 
vervelend dat je er zoveel last van hebt! 
Ik gebruik zelf geen ovulatietesten dus daar kan ik je niet echt mee helpen. Maar ik lees dat je pas sinds januari gestopt bent met de pil dus dan kan het heel goed zijn dat er ineens een langere cyclus bij zit. 
Ben natuurlijk geen deskundige maar als je zegt nu een gevoelige buik te hebben + rekbaar slijm + een knaltest dan lijkt het me inderdaad dat nu je LH piek is. En je eisprong dus snel zal volgen. 
En hoeveel 'last' normaal is, tja dat is echt voor iedereen verschillend. De een voelt niks. De ander heeft er echt last van. Dat geld voor zowel de ovulatie als de innesteling. 

Thanks voor jullie reacties hoor. ben wel weer wat geruster nu ik weet dat het toch mijn ovulatie is :). Deesje ik heb vanmorgen nog 'geklust' heb jij het ook gezellig gemaakt deze dagen??

Dat is zeker een knaltest. Goed dat je hem nog gedaan hebt! Ik had deze cyclus ook erg last van mijn eisprong. Ik heb hem woensdag gehad en heb ook de hele dag met flinke steken gelopen. Laten we hopen op straks 2 van zulke lijntjes op onze zwangerschapstesten :)
Ik ga voor je duimen!

[quote quote=10177781]Thanks voor jullie reacties hoor. ben wel weer wat geruster nu ik weet dat het toch mijn ovulatie is :). Deesje ik heb vanmorgen nog ‘geklust’ heb jij het ook gezellig gemaakt deze dagen??[/quote]
Vrijdag en vanmorgen. Aangezien ik dacht dat ik vrijdag al positief had (streepjes even donker) toen maar geklust. En ze zeggen om de dag klussen ivm kwaliteit zaad. Gelukkig is het zaad van mn man heel goed dat hebben we laten testen ivm vruchtbaarheidproblemen maar die lijken nu opgelost te zijn.. :)

Mandarijntje.  Je hebt dus een knaltest. Ik zou het vanavond in ieder geval nog gezellig maken. Heb je deze week nog geklust? Ik hoop van wel. In ieder geval als het lukt vanavond.  Morgen nog een test doen en de lijn controleren.  Als het lichter is dan neemt je lh piek af. En morgen als het lukt ook nog gezellig maken.  Wie weet is dit juist jullie maand. 

Terug
Bovenaan