Steken links, rechts, onder

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit met het volgende. Vorige week (21maart) heb ik mijn eisprong gehad en eigenlijk vanaf de volgende dag buikpijn e.d. Maakte me daar niet heel veel zorgen over, dat kon een tal van redenen hebben. Nu is het zo dat die buikpijn over is gegaan in een soort menstruatiepijn. Ook daar maak ik mij niet teveel zorgen over. Mijn punt zijn de volgende 2 dingen: <br />Sinds eisprong ook licht misselijk, eigenlijk de hele dag<br />Nu lijkt het mij sterk dat je zó vroeg in een (eventuele) zwangerschap al het symptoom misselijkheid kan ervaren?<br />Sinds 2 dagen steken in de baarmoeder, vagina en eierstokken. <br />Soms een licht stekend gevoel, zo van ik ben er wel maar je ziet me niet, maar soms, en zeker sinds vandaag, ineens erge steken. Niet de hele tijd, maar af en toe schiet hij er weer doorheen. <br />Dit is iets waar ik mij dan wel een beetje zorgen over maak, ook omdat ik dit gevoel nog niet eerder heb gehad na een eisprong.<br />Zijn hier ervaringen mee? Of moet ik de huisarts maar even bellen..</p><p>Alvast (weer) bedankt!</p>
 
Hoi Annii ik heb dat ook gehad na me eisprong erge steken en erna het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Maar dit bleef uit en toen bleek ik zwanger als ik jou was zou ik het even afwachten en als het blijft de huisarts bellen
 
Hoi Annii,
ik heb precies hetzelfde met de misselijkheid en sinds vandaag ook die steken zowel links als rechts.. kan vanaf zondag testen dus kan je ook echt niet zeggen of het iets gaat betekenen.. 
Voel me niet zwanger maar zodra ik iets weet zal ik t laten weten. 
Maar als je er echt een slecht gevoel bij hebt altijd de dokter bellen!
Succes!
 
hoi Anne, 
Spannend, ik moet nog tot volgende week dinsdag wachten :-( laat even wat weten! 
Het is meer dat het gevoel nieuw is. En ook omdat ik heel graag een kleintje wil, toch ook stiekem hoop dat het toch voortekenen zijn!
Zodra ik wat weet laat ik ook wat horen :) 
Xxx
 
Hee hee, 
Ik sluit me aan bij dit forum. Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest maar heb van dezelfde klachten last. 
Mijn n.o.d. is volgende week donderdag. 
Ik ga er steeds maar vanuit dat het mijn spastische darmen zijn want die zijn helemaal van slag maar het voelt ook regelmatig als menstruatie achtige krampjes. Heel raar..
Afgelopen nacht ook slecht geslapen wegens steken en een opgeblazen gevoel.
 
Ik heb dat ook met me darmen. Zeker in de avond. Vandaag nog geen last gehad van steken of misselijkheid. Wel word ik ook al aantal dagen wakker met hoofdpijn. Soms ben ik bang dat ik mezelf gewoon zo gek loop te maken en bij ieder dingetje denk dat het wat kan zijn.
 
Heb toch maar even de huisarts gebeld en die wil me graag zien. Mogelijk dat ik macrogol zakjes krijg tegen de obstipatie. 
Ik hou jullie op hoogte!
Liefs xx
 
Ben bij de H.A. geweest.. niks spannends, alleen macrogol zakjes gekregen zoals ik al had verwacht. Het zou evetueel door de hormoonschommelingen kunnen komen maar ook door een buikgriepje.. lekker breed dus. Dat wordt toch mn n.o.d. afwachten. 
Xx
 
Terug
Bovenaan