<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit met het volgende. Vorige week (21maart) heb ik mijn eisprong gehad en eigenlijk vanaf de volgende dag buikpijn e.d. Maakte me daar niet heel veel zorgen over, dat kon een tal van redenen hebben. Nu is het zo dat die buikpijn over is gegaan in een soort menstruatiepijn. Ook daar maak ik mij niet teveel zorgen over. Mijn punt zijn de volgende 2 dingen: <br />Sinds eisprong ook licht misselijk, eigenlijk de hele dag<br />Nu lijkt het mij sterk dat je zó vroeg in een (eventuele) zwangerschap al het symptoom misselijkheid kan ervaren?<br />Sinds 2 dagen steken in de baarmoeder, vagina en eierstokken. <br />Soms een licht stekend gevoel, zo van ik ben er wel maar je ziet me niet, maar soms, en zeker sinds vandaag, ineens erge steken. Niet de hele tijd, maar af en toe schiet hij er weer doorheen. <br />Dit is iets waar ik mij dan wel een beetje zorgen over maak, ook omdat ik dit gevoel nog niet eerder heb gehad na een eisprong.<br />Zijn hier ervaringen mee? Of moet ik de huisarts maar even bellen..</p><p>Alvast (weer) bedankt!</p>