Steken links, rechts, onder

Eerste officiële. Alleen al 1.5 jaar geleden gestopt met de pil. Maar sinds vorige maand echt op vruchtbare dagen enzo. Dus ik ben al super onzeker omdat het na 1.5 jaar nog niet 'zomaar' gelukt is
 
Noujaa.. zo oud ben je niet; mooie leeftijd! Hoe let je op je vruchtbare dagen?
Ik heb een poging tot ovulatietesten gedaan van Clear Blue maar kon dit alleen met ochtendurine doen. Ik heb van dag 8 t/m dag 17 getest maar heb mijn eisprong niet kunnen vinden. Echt geen idee wat zich nu in mijn lichaam afspeeld, niet erg handig voor een controlfreak als ik haha
Heb verder ook geen kwaaltjes meer.. af en toe een steekje maar dat valt te verwaarlozen. Daarnaast heb ik ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, meestal heb ik dan pijnlijke borsten maar dat is nu dus ook niet.. 
Hoe gaat dat nu bij jou?
 
Nja ik heb altijd wel een regelmatige cyclus gehad en vul al maanden wel me periode in in zo een app. Enige wat ik altijd heb is een week van te voren vreetbuien en 1 dag van te voren mega buikpijn. Dus niet iets concreets haha. Vandaag wel weer, en zeker nu ik rustig lig een hoop gerommel en opgeblazen gevoel. 
Hoe oud ben jij? En hoe lang al bezig?
 
Dat opgeblazen gevoel komt bij mij ook met vlagen terug maar dat kan ook door random hormoonschommelingen komen.
Beetje dubbel hoe lang wij bezig zijn.. Ik ben ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil en ben toen drie keer ongesteld geweest. Vervolgens toch maar een spiraal laten plaatsen, met het idee dat we zouden wachten tot ons nieuwe huis klaar is.. maar inmiddels zijn we getrouwd, een nieuwbouwhuis gekocht, beide een vaste baan en hebben momenteel een prima huisje.
Uiteindelijk toch besloten om de spiraal op 9 maart te laten verwijderen.
Ik ben 25 trouwens :)
 
Nouja in ieder geval alles gesetteld! Wij zijn ook net een maand geleden helemaal verhuisd en gedaan en sindsdien eigk besloten om er echt voor te gaan en dit een periode aan te kijken, als dan niet lukt dan hulp zoeken erbij. 
Net weer een heel klein beetje donker bloed en weer die trekken en steken in mn buik en lies. Ga niks jinxen maar dit heb ik nog niet eerder gehad allemaal. 
 
Terug
Bovenaan