steken/zeurderig pijn in onderbuik

Hallo meiden,

Sinds december 2006 ben ik gestopt met de pil. Zit nu in  de 5e ronde en heb maandag mijn nod. Nu heb ik al een een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ook af en toe steken. Het zit ongeveer op de hoogte van je eierstokken. Normaal gesproken als ik ongi moet worden heb ik hier geen last van. Iemand hier ervaring mee? (Kon het niet laten om vanochtend een test te doen , maar was helaas negatief , misschien te vroeg getest?)

Liefs,
Jazz

Hoi Hoi, volgens mij heb je te vroeg getest en kun je pas testen de dag nadat je ongesteld had moeten worden. Ikzelf heb ook al een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en af en toe een steekje. Ook ben ik erg moe. Maar helaas moet ik nog een week wachten voor ik kan testen. Als ik jou was zou ik nog even wachten en als je niet ongi wordt dan pas testen......die testen zijn al duur zat.

liefs chrissie

Hoi Jazz

Je hebt waarschijnlijk nog te vroeg getest drie dagen is nog wel erg vroeg voor een positieve test. Probeer het maandag nog een keer als je nog niet ongi (hoop het niet voor je). Ik herken het wel hoor vorige maand ook te vroeg getest, doe het niet weer kans op positief klein (ontdanks eventuele zwangerschap). Testen zijn inderdaad vrij duur.

Ik  voor je maandag.
Veel succes

Groetjes Sharine

Hoi,

Ik herken dat zeurderige gevoel ook van m'n eerste zwangerschap..alsof je ongesteld moet worden..het zou dus kunnen.
Ik zou je adviseren om te wachten met testen tot je een week of langer overtijd bent. Dit wordt vaak ook vanuit het ziekenhuis geadviseerd..je hebt eerder best kans op een negatieve test terwijl je wel zwanger bent.
Ik wachtte zelf met testen tot dat ik 14 dagen overtijd was..maar dat komt ook omdat mijn langste cyclus toen..11 dagen langer was. Je blijft anders testen kopen.

Heel veel succes met 'spannend afwachten'

Groetjes Kirsten

Hoi,

Ja, het is inderdaad een soort van ongi gevoel. Het ene moment is het sterker aanwezig dan het andere. Best vervelend, heb er best last van.

Ik wist diep van binnen wel dat het eigenlijk  te vroeg was om te testen, maar kon even de spanning niet meer aan...

Wel fijn te horen dat het misschien een  verschijnsel van een zwangerschap zou kunnen zijn. Er is dus nog  hoop....!!!  

Bedankt voor jullie reactie!

Groetjes,
Jazz

Hoi,

ik heb vorige week vrijdag mijn ei gehad en moet volgende week zaterdag ongi worden. Ik heb ook al sinds maandag menstruatiekrampen in mijn buik. Heel raar. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken of wat het kan zijn, je hoort/leest veel verschillende verhalen, maar goed, ik moet nog een week wachten. Heel vervelend.

Suc6

Hallo allemaal,

Heb nog niet getest. Vertrouw het nog niet helemaal. Ben nog niet echt ongi geworden maar heb wel een beetje bruine afscheiding, sorry...Dus ik denk dat we wel een ronde verder zullen gaan.

Heb nogsteeds wel dezelfde klachten, die ik dus normaal gesproken nooit heb.

Maar zien of het doorzet, anders gooi ik er woensdag een testje tegenaan.

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan