steken/zeurderig pijn in onderbuik

Hoi Jazz,
Zag ff je klachten maar kan ook innestelingsbloeding zijn dus de hoop niet opgeven, weet wachten duurt lang zeker als je zo graag wilt, nog ff geduld!!!
Ga heel hard voor je duimen goed succes!!!!

Liefs sandy

Bedankt Sandy, is er misschien toch nog hoop!!

Je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden. Omdat ik normaal gesproken niet dit soort klachten heb als ik ongi moet worden, had ik toch wel een beetje hoop. Maar gezien die bruine afscheiding, begon ik wel wat onzekerder te worden. Het is inderdaad nog even afwachten. Maar hopen dat het niet doorzet.

Liefs,
Jazz

hoi jazz 31

Ik heb ook een beetje wat jij hebt.
Ik moet woensdag ong worden,en heb vanmiddag ook een test gedaan,maar die gaf ook niet zwanger aan.
Terwijl ik me toch heel anders voel.
Ik zal ook wel te vroeg getest hebben,maar kon echt niet langer wachten.
Bij de vorige zwangerschappen ook voroeg getest,en toen wel duidelijk zwanger,dus was het vanmiddag echt een domper.
Maar we moeten het gewoon nog even afwachten denk ik,maar wachten duurt zo lang he.

groetjes mexx ann

Het wachten blijft moeilijk!!!!!
In de ruim 2 jaar dat wij bezig zijn geweest om zwanger te worden voelde ik aan het eind van mijn cyclus regelmatig dingen waarvan ik dacht dat het echt anders was. Helaas was ik iedere keer niet zwanger. Juist toen ik zwanger bleek te zijn wist ik zeker dat ik ongi ging worden, immers alle symptomen waren aanwezig, ook bruinverlies.

Dus ik kan je helaas niet vertellen of je zwanger bent of niet, dat kan alleen je lichaam op het moment dat er voldoende hcg is aangemaakt, of niet natuurlijk. Bij de ene vrouw wordt al heel snel veel hcg aangemaakt en heeft daardoor al ruim voor haar nod een positieve test. Bij de andere vrouw kan het lang duren voor er voldoende hcg is voor een positieve test. Een kennis van mij had pas na 3 maanden een positieve test bij alle drie haar zwangerschappen.

Het enige wat je uiteindelijk kunt doen is dus afwachten.

Ik wens je dan ook veel sterkte met afwachten en hoop van harte dat je zwanger blijkt te zijn!

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi Jazz!
Heel herkenbaar. Ik had vorige maand ook dagen last van een zeurderige pijn in mn onderbuik, terwijl ik dat normaal alleen de dag voor ik ongi moet worden heb. Was ook nog eens 6 dagen over tijd.... Twee testen gedaan en beide negatief... Helaas geeft je lichaam geen duidelijke signalen af, dus je kan niet meer doen dan wachten... hoe frusterend dit ook is.
Succes en ik duim voor een posi test!

Groetjes,
Anoek

Terug
Bovenaan