Stel eens een vraag aan......

hoi hoi, ja hoor, ik had weer een solo te pakken. Maar ik stond op een andere lokatie en daardoor zijn er geen hele mooie opnames gemaakt. En het was dezelfde als twee jaar geleden, alleen dan met iemand anders gezongen. Dit keer zong ik het met de schrijver van het lied, Gerald Troost. Ik zal de link even kopieeren, maar verwacht er niet te veel van, de opname is niet geweldig.

http://www.youtube.com/watch?v=vAdgP91tFpU

Het gaat heel goed met mij en Ivar! Hij past zich nog steeds zonder problemen aan aan het huis waar hij op dat moment is (we doen week op, week af) en gaat net zo makkelijk van de een naar de ander. Hij is een stukje knuffeliger geworden wat ik errug fijn vind, kan enorm grappg uit de hoek komen (mama, mag ik Pipi Langsaus kijken, whahaha je kon me opvegen), helpt heel vaak mee met het afruimen van de tafel en luistert op het moment ook erg goed (was van de zomer wel anders). Verder heeft zijn vader nog steeds een stedy relatie, waar Ivar het goed mee kan vinden, en ook ik ben weer bij mijn laatste vriend waar Ivar het ook heel erg goed mee kan vinden. We hebben de Kerst samen doorgebracht en dat ging heel erg goed en was ontzettend gezellig. Ik zie ook een toekomst voor ons drietjes en ben heel blij dat ik Ivar weer een klein beetje stabiliteit kan bieden!

Liefs Jenneke

Hey Ellen!

We gaan geregeld "bakfietsen" zoals we dat hier zeggen, hahahha! Thomas en Nina samen op een bankje en Job past dan krap aan in zijn maxi-cosi aan hun voeteneinde.... We hebben nu de huif er weer opzitten en dat is een beetje horror om Job in dat kreng erin te hijsteren zal ik maar zeggen.... Maar goed: als ie dan zit, lacht ie de hele reis, en Thomas en Nina zwaaien alsof hun leven ervan af hangt naar alles en iedereen, hahahha! Zal GJ eens vragen er een foto van te maken als we weer bakfietsen. Geweldige uitvinding voor mama's met drie kleine kinderen. Boodschappen kunnen er gewoon bij in, hihihi!

PS: Jenneke, ben zo blij dat het goed met jullie gaat! (En dat Edwin in rustiger vaarwater lijkt te zijn beland...)

HIya mommas!

Eerst maar antwoorden, als het goed is komen we in de lente (eind april) naar Nederland. Dit jaar konden we niet komen in December omdat we vorige maand een Bruiloft in Aruba hadden. We konden geen tickets blijven kopen. Maar goed wie weet maak ik nu weer eens Koninginnen dag mee! (hoop dat het lukt want uhm..ik heb mijn eerste auto ongeluk gehad en ik geloof dat we nogal wat geld uit moeten geven om de auto te fixen...oops!)
Verder ben ik geen eigen zaakje begonnen, het bedrijf waar ik me mee wilde inlaten had niet zo'n goede reputatie bleek later, nogal wat doorstarten e.d. maar ik werk inmiddels wel weer part time achter de bar.

Ik heb een vraag voor Stephanie in Israel, ben benieuwd hoe het nu gaat met je kudde prachtige kindjes en met jou. Bevalt het als moeder van 3?

Cathy: Noa gaat 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal en 1 dag naar het kdv dus dat scheelt. Ze zal pas in september naar school gaan want in juni gaan we nog lekker op vakantie.

Gaat Danae wel meteen naar school als ze 4 wordt?

Terug
Bovenaan