Stel hier al je vragen, geef je tips en help anderen etc

bii ons geen luieruitslag maar ik gebruik met dit warme weer veel talkpoeder helpt erg goed

en eten tja jarne drinkt soms 5 flessen van 200 weg en de andere dag weer 7 flessen van 100 niet echt een regelmaat wel erg veel vind ik hij is morgen 6 weekjes oud maar ja honger is honger zeg ik maar wel hoop ik dat hij snel een ritme heeft ook ivm school straks na de vakantie ach we zullen wel zien

ik gebruik handdoeken oid in bedje omdat we een aerosleep hebben omdat jarne net alls zijn broers en zus een buikslaper is en anders werkt de luchtstroom niet meer

bedje verschonen doe ik 2 keer per week allen hoeslakentje lakentjes gebruiken we niet met dit weer scheeld weer in de was hihi

Ja, warm he!
Gelukkig is het inmiddels iets afgekoeld!

Tijn slaapt tussen iedere voedng zo;n2 a 3 uur achter elkaar. Zodra hij wakker wordt mag hij dirnken. daarna even knuffelen en even in de box liggen rondkijken en dan wder het bedje in.
Met dit weer slaapt hij overdag in de kinderwagen op de gang.
's Avonds bij ons op de kamer.

Hij gaat om de dag in bad. De andere 2 hebben wat last van eczeem gehad. Dus vandaar dat tijn niet vaker gaat.

Ik geef BV. Zo'n 8 a 9 maal per 24 uur. Zo';n beetje hoe het uitkomt. Met dit warme weer krijgt hij vaker en slokje tussendoor.
Hij plast goed en groeit goed. Dus krijgt hij genoeg!
Ben et er trouwens niet mee eens dat BV mee tijd kost! Je hoeft gden flesje te maken (en uit te koken)en op te warmen. Even aanleggen en een kwartier later is hij klaar! Ik vind het prima te combineren met twee andere kleintjes (3 jaar en 16 mnd). Maar ik heb wel de mazzel dat de BV hele makkelijk gaat.

Hier verder geen hitte bultjes etc. Smeer dus eigenlijk (nog) nergens mee.

Hey

Luieruitslag: Bepanthen is helemaal super!!!! Tervoorkoming een heeeel dun laagje op de billen bij elke verschoning (en op je tepels na elke voeding)
Mocht het dan toch gebeuren. Een dikke laag bij elke verschoning als beschermlaag tegen de bijtende ontlasting

Ik heb bij de apotheek 20 van die matras beschermers zoals in het kraampakket zaten gehaald (16 euro) waarop ze overdag vaak slaapt in de box in haar blote billen en op haar buik om lekker te drogen. Als ze erg moe is leg ik haar erop en tijdens het slapen laat ze nauwelijks wat lopen. Er ligt een luier bij om aan te doen zodra ze wakker word -> zo kan ik een matje een paar keer gebruiken.

Verder heb ik een vast ritueel voor het slapen. 20 uur een badje dan 2030 voeden (BV) 21 uur naar bed. en dan 23.30 nog een keer voeden. Z komt dan weer rond 6 uur....9.30 dan wakker en van 14 tot 16 weer naar bed.
Tussendoor is ze soms wakker en soms slaapt ze in de box/ op de bank etc

succes allemaal!!!

Terug
Bovenaan