STEL JE NIET ZO AAN!!

Hoi vinden jullie niet dat sommige zich een beetje aanstellen!!!

De natuur die bepaald of het lukt of niet en HORMONEN slikken BAH BAH.

als je somiggen hun leeftijd ziet dan ben je DOM dat je zo laat begonnen bent begonnen.
EIGEN SCHULD DIKKE BULT...
tegenwordig zet iedereen zijn werk voorop en gaat gewoon werken al heb je een baby .

Echt super EGO EGO EGO..

ik snap niet dat je een ander jouw kind laat opvoeden ben je maar

PART TIME MOEDER ZWAK HOOR.

Jullie moeten eens stoppen met zo te zeuren wat komt dat komt.

anders was het HET NIET VOOR JOUW BESTEMD.

groetjes van miranda uit Scheveningen
Januari forum ...

Blijf aub op het januari-forum, jij hebt makkelijk lullen als je zwanger bent he, kom je hier niet effe afreageren, laat ons met rust, als je je irriteerd aan ons blijf dan weg. Wat doe je hier dan, je hebt hier niets te zoeken.

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar als je daar andere mee kwetst dan moet je die mening voor je houden. Jij bent zwanger, wees gelukkig en gun andere mensen ook dat geluk! Kennelijk heb ook jij een kinderwens gehad en was je dolblij toen die in vervulling ging....als je daar aan terugdenkt, kan je misschien ietsiepietsie begrijpen hoe ellendig deze mensen zich soms voelen!!!

Ga jij lekker weg hier! trouwens je mag en kan helemaal niet oordelen over ons.
Ik vraag me wel af wat je zoekt op dit forum. Dit forum is er speciaal voor ons (degene waar het niet bij lukt om welke reden dan ook)wij hebben wel steun aan elkaar. Dus laat ons alsjebieft in onze waarde en blijf lekker op het Januari forum!

Wat een belachelijke reaktie. Waarschijnlijk iemand die wil zieken, want anders reageer je niet zo. Iemand die zelf zwanger is of wil worden en het kindje gewenst is, dan haal je het niet in je hoofd om zoiets te zeggen. Want dan weet je hoe graag je naar een kindje kunt verlangen. En waarschijnlijk kan dit persoon moeilijk rond komen en of zelf geen fatstoenlijke baan vinden. Of gefrustreerd is dat ze thuis moet zitten van haar vent. Dus dames niet op reageren er zijn zat meiden die wel met jullie mee leven. Januari Forum

Jeetje, wat is hier gebeurt?? Wat een laag berichtje bah!! Beetje jammer, miranda!!

Maar,,,wij trekken ons er niks van aan!! en zijn blij met elkaar!!

Liefs moi xxxx

Ze hadden jou (miranda) moeten steraliseren... Als er iemand niet weet waar ze het over heeft ben jij het wel!
Je hebt hele domme uitspraken waar je anderen heel veel mee kwetst.

Jammer dat sommige mensen zo kortzichtig zijn.

Dames: Ik hoop dat het bij jullie allemaal met of zonder hulp van de medici lukt om zwanger te worden, en als dit lukt denk dan ook aan moeders voor moeders om alle anderen die moeilijkheden met zwanger worden hebben te helpen!!!!!

Terug
Bovenaan