STEL JE NIET ZO AAN!!

Nou kom ik op de site en wat zie ik!!!

WEER ZO'N DOM MENS DAT ZEKER GELIJK ZWANGER WERD OF GEEN MOEITE HOEFDE DE DOEN VOOR HAAR KINDERWENS!!!! ANDERS ZOU IEMAND DIT NOOIT ZEGGEN.

ik kan mij hier echt boos over maken dat mensen andere mensen niet in hun waarde laten.

Wat doe je eigenlijk hier!!! Mensen kwetsen die jou niets gedaan hebben. Echt laag hoor.

Als de natuur wist wat er in jou bolletje omging was jij nooit zwanger geweest. Moeder natuur zo zo iemand als jij nooit een kind schenken. Degene die hier EGO is dat ben jij omdat jij niet aan anderen denkt.

Zo dat moest er ff uit. Normaal reageer ik niet op zulke berichten maar dit was echt een steek door mijn hart. (en denk ik ook van de andere meiden hier).

laat ons met rust, wij steunen elkaar en hebben jou niet nodig hier.

Je zult ooit wel eens minder lachen als het jou overkomt.
Maar dit is wat je wilt niet, dat wij er allemaal op reageren.
Als je je wil afreageren loop dan met je gezicht eens tegen en muur.
Maar laat ons met rust.

Hoi Miranda uit Scheveningen,

volgens mij kan je beter een cursus nederlandse les nemen zodat je de volgende keer nare mailtjes in ieder geval zonder taalfouten kan schrijven. ook wel handig voor jouw foetus...want ik begrijp dat jij daar zelf 7 dagen per week mee aan de slag gaat. Succes!

En alle andere dames van ons forum....lekker laten kletsen, die Miranda...heeft waarschijnlijk geen vriendinnen om dat mee te doen!

groetjes Bo

getver wat laag zeg!!! ik weet niet wat ik hiervan moet denken hoor,iemand die zelf blij is om zwanger te zijn gunt dat toch iedereen?? waarschijnlijk zelf zwaar gefrustreerd door weet ik veel wat voor een reden...
meiden hier,laat dat soort mensen lekker links liggen met hun zieke gedachten en houd met elkaar de moed er een beetje in,aan dat soort mensen heb je niks behalve ergernis!!! weet dat het moeilijk is dit soort berichten te negeren...maar het is wel beter misschien want daar is iemand toch op uit!!! goed,lekker laten gaan dus,voor zo'n muts kom ik hier niet,hooguit om jullie een hart onder de riem te steken!!

liefs claudia (dec-forum)

Zeg Miranda, wat wil je nu bereiken????Onze kinderwens is net zo groot als die van jou en waarom is het volgens jou dan zo simpel om het aan de kant te zetten??
Nee MUTS we beginnen niet laat we zijn er gewoon al een paar jaar mee bezig! Daarnaast heeft niet iedereen al vanaf haar 20e een partner en die heb je er toch voor nodig of ben jij soms ONBEVLEKT BEVANGEN???

Dus jij vind dat je kunt oordelen dat werkende meiden geen goede moeder kunnen zijn. Dan heb jij waarschijnlijk geen diploma's op zak waar je hard voor gewerkt hebt en is het fulltime moeder worden de makkelijkste weg. Heel mooi allemaal hoor ik heb niets tegen fulltime moederschap. Mocht het ooit nodig zijn dan hang ik zo mijn baan aan de wilgen. Wat ik wel heel vervelend vind is dat jij blijkbaar niet het vermogen hebt om je in een ander te verplaatsen en niet het fatsoen hebt om anderen te respecteren en in hun waarde te laten.
Met zo'n houding maak je geen vrienden! Kijk eens om je heen in je prive situatie!! Hebben ze je al uitgekotst??!!
Jij hebt je mening PRIMA! maar wees dan minimaal zo fatsoenlijk om iemand die het anders doet dan jij in zijn waarde te laten want het is niet dat de manier waarop Miranda het doet de enige goede is.
Ik wil niets liever dan moeder worden en heb er alles voor over. Ik ben net geopereerd en kan er erg slecht tegen als ik dit soort berichten lees. Je mist echt een bepaald denkniveau meid! Ik vind dit gewoon triest voor het kindje wat in januari wordt geboren met een moeder die drukker is met anderen afzeiken dan te genieten van haar eigen leven. Dan kun je volgens mij beter je energie steken in een paar uurtjes werken.

NIVEAULOZE TRUT!!

Inge

WAAR BEN JIJ IN GODSNAAM MEE BEZIG.

Wie denk je wel wie je bent god ofzo?
Waar haal jij het recht vandaan om vrouwen die moeilijk zwanger worden zo naar beneden te halen wat ben jij een zielig figuur.Pas als het je zelf overkomt weet je niet hoe snel je bij de gyn moet staan.Jij bent dus wel op de normale manier zwanger geworden wees blij,wandt ik weet dat het niet makkelijk is om een kinder wens te hebben die niet zo vanzelf in vervulling gaat.Nu ben ik wel gezegend om op de normale manier zwanger te worden maar heb ook van heel dichtbij mee gemaakt dat het ook bij somige vrouwen gewoon niet vanzelf sprekend is ik hoor zelf op het februari forum en doe ook mee aan moeders voor moeders ben ik dan nu ook dom of achterlijk dat ik deze mensen wel wil helpen?

Mijn man is pisneidig omdat er dus vrouwen zijn zoals jij die alleen maar denken van ikke ikke ikke en de rest kan stikken ga a.u.b iets nuttigs doen met je leven en blijf bij dit forum weg deze vrouwen en hun mannen hebben het al moeilijk genoeg probeer daar eens respect voor op te brengen.

dames heel veel sterkte in deze moelijke periode en ik ben dan wel zwanger op de normale manier maar ik blijf jullie zeker steunen en ik spoel jullie medicijn NIET door de wc ik weet dat somigen van jullie het heel hard nodig hebben en ik blijf voor jullie mooi in het kannetje plassen het is een kleine moeite voor een groot geluk die ik jullie allemaal wens

miranda uit scheveningen ik hoop dat jij je kind iets meer respect en vertand bij kunt brengen dan dat je zelf hebt al zal het voor jou een moeilijke taak worden.

dames van dit forum geef niet op we leven met jullie mee en blijf jullie berichten lezen al hoor ik niet op dit forum.

groetjes marianne en man

Miranda,als je echt zwanger bent dan hoop ik diep in mijn hart dat jou kind niet zo'n moeder krijgt zoals jij hier voor doet komen,wat ontzettend triest zeg!
Besef je eigenlijk wel dat er hier ook meiden zijn(op hoge leeftijd zoals jij dat noemt)die al moeder zijn!
Meid jij hebt nog ongelooflijk veel te leren in dit leven,ik zou maar eens een start gaan maken denk je niet?

Terug
Bovenaan