stelling rondje weer een keer doen

Tv kijken of niet?

Ja hier wel. In de morgen moet ze altijd even wakker worden. Bumba en Zandkasteel is favoriet, de rest kijkt ze niet eens. Verder staat eigenlijk de hele dag de radio aan of we draaien cd's van K3.
'S avonds is ze moe en dan gaat Sesamstraat aan, kan ik tussendoor even koken.
Verder niet dus.

Op vakantie of zie je de reis nog niet zitten?

Wij gaan over 17 dagen!! Ik kijk er zoo naar uit. Wel in tent, maar volledig ingericht. En in Duitsland, is ongeveer 4 uur reizen. Langer durfden we niet aan.

Liefs Reneke

Hey Renneke,

Even een tip tussen door wij zijn net terug van een weekje Duitsland de Moezel,tip voor het lange reizen draai gewoon veel k3 vinden die kleintjes inderdaad prachtig! Nynke vind het door al die muziek niet erg om te reizen haha

liefs Zonnetje

Op vakantie of zie je de reis nog niet zitten?

Echt wel op vakantie! We zouden eerst vanwege m'n zwangerschap naar een appartement aan de kust, maar vanwege m'n miskraam gaan we toch iets verder weg (Belgie, met de tent en woefje) en we hebben er echt zin in. Zie er totaal niet tegen op, vorig jaar met meneer naar Zuid-Frankrijk geweest ging ook super!

Af en toe wel schoentjes aan buiten of toch nog niet? (Als je kindje nog niet losloopt)

Wij doen meneer wel schoentjes aan wanneer hij naar buiten gaat, hij versleet z'n dure slofjes wel erg snel...daarnaast waren ze soms doorweekt. Ik heb toen maar een paar goedkope schoentjes gekocht.

Liefs Lientje

schoentjes aan naar buiten of niet?

wel schoentjes aan.
inmiddels loopt nathalia los, maar voordat ze losliep, had ze ook gewoon schoenjes aan.
voetjes moeten wel lekker warm blijven toch :D

nieuwe stelling:

sochtends en savonds tanden poetsen, of 1 van de 2??

wij doen 2 keer. savonds voordat ze naar bed gaat, en sochtends na haar koekje (rond 10 uur) en dan weer naar bed

Wij doen het 1 keer per dag (tanden poetsen dan he ) geloof dat ze vanaf 2 jaar zeggen dat het 2 x per dag moet. Het gaat de laatste tijd goed, maar er was een periode dat het een heel gedoe was, dus ik ben blij als het al 1 x goed gebeurd.

Knuffeltje mee naar bed of niet

Die blijf ik zelf ook lastig vinden, in principe heeft Brenda aan haar duim genoeg om in slaap te vallen, maar soms wil ze een knuffeltje echt niet loslaten en dat word het brullen.
Mijn oudste gaf ik bewust elke avond zelfde knuffel mee en die is nu 7 en die heeft ze nog. Maar ze heeft ook een periode gehad (toen ze klein was) dat ze hem telkens uit bed gooide en dan konden wij hem telkens weer oprapen want anders sliep ze niet.

Bianca

Leuk, weer stellingen!

sochtends en savonds tanden poetsen, of 1 van de 2??

Wij poetsen alleen ´s avonds, 1x dus.

Nieuwe stelling:

wel of geen fysiotherapie/logopedie/etc als je kindje wat langzamer is met zijn of haar ontwikkeling op een of meer gebieden?

Norah is met praten vrij vlot, maar met kruipen en lopen niet. Op het moment dat ik echt begon te twijfelen over fysiotherapie ging ze ineens op haar knieen zitten en trok ze zich op. Toen vond ik het niet meer nodig. Bij een vriendin van mij komt de fysiotherapeute wel langs en haar zoontje gaat sinddien ook goed vooruit. Maar die deed uit zichzelf helemaal niks. Kortom, het hangt ervan af of je het zelf nodig vindt en of je kindje zonder hulp wel of geen vooruitgang boekt.

(lekker lang verhaal weer, pfff, sorry hoor)

De stelling van Bianca is niet besproken....

wel of geen knuffel mee naar bed

Zoë neemt altijd haar knuffeltje mee! Haar konijn of paard, of allebei!
Maar ik wil geen knuffels in bed met kraal oogjes of neus erop.
Ik vind het er zo schattig uitzien!

Niet dan??
De volgende kan de stellig beantwoorden van de moeder van Noah ( schrijf de naam verkeerd, sorry ) Kijk hierboven!

Groetjes Kim

Haha, Bianca en ik waren denk ik tegelijk aan het typen, want toen ik aan mijn reactie begon, stond haar stelling er nog niet.

Zoë slaapt trouwens hetzelfde als Norah, met haar hoofd in haar nek! Ik vraag me wel eens af of dat nou lekker ligt, je hoofd zo ver naar achteren. Maar ze lijkt het zelf prima te vinden.

Nou, mijn stelling staat hierboven dus al!

Groetjes,
Jamie

Terug
Bovenaan