Stelling

Ik ben wel weer eens toe aan een stelling, dus bij deze:

"Ik sport nog en ben van plan om er nog even mee door te gaan."

Als je hebt geantwoord, mag je ook weer een nieuwe stelling bedenken, zoals we ergens in september ook hebben gedaan. De volgende antwoordt op beide stellingen en verzint weer een nieuwe etc....

Nee. Ik deed aan turnen, vind dit toch wat riskant nu. Daarnaat ben ik enorm moe, heb echt de puf niet nog te sporten. Na de zwangerschap ga ik weer actief sporten.

"Ik ben van plan minstens 6 maanden BV te geven"

Ik heb echt du puf niet om te sporten, ik sta al de hele dag voor de klas en fiets smorgens en savonds vaak 25 minuten naarhet station. Ik vind het wel genoeg ;)

BV wil ik zoiezo een half jaar geven. Heb ik bij mn zoontje ook gedaan en vond het heel jammer dat hij na een half jaar niet meer wilde. Hoop dat het bij de volgende langer kan.

Liefs Jen

Nee kan niet meer sporten helaas, eerst te misselijk en te moe en nu last van mijn bekken.

Ja bv wil ik zeker geven maar wel meer dan maar 6 maanden hoor. Liefs 2 jaar ofzo. Nu alleen afwachten of deze Uk ook tegen bv kan.

"Als kindje is geboren dan mag iedereen hem/haar vasthouden"

Stelling 1: Sporten? Deed ik voor mijn eerste wel, maar daarna niet meer. Nu: ik heb twee kinderen, da's genoeg. 4x per dag de oudste naar school fietsen en daarbij de jongste in het stoeltje tillen (ruim 16 kg). Dus cardio en gewichtheffen genoeg, haha!

Stelling 2: BV: we'll see how it goes. Eerste 5mnd bv, 2e maar 1mnd, maar dat lag aan hem. Hij liet bij doorslikken half los om vervolgens direct door te gaan (maar dan wel half aangelegd). Tepels na 2wk helemaal stuk en bloeden. 2wk nog gekolfd en toen was het mooi geweest.

Stelling 3: Als kindje geboren is, mag absoluut niet iedereen hem/haar vasthouden. Zeker de eerste weken niet.

Nieuwe stelling: "Kindje zo lang mogelijk bij ouders op de slaapkamer."

stelling1: sporten doe ik zolang het kan. ik doe aan spinning dus dat kan zelfs tot het eind.wel aangepast natuurlijk

stelling 2: is wel de bedoeling.

stelling 3: no way het is geen pop!

stelling 4: van mij wel, maar die van mij niet.mijn eerste heeft nooit bij ons op de kamer geslapen. ik doe zelf geen oog dicht.

nieuwe stelling: mijn hond is te vertrouwen. ik kan best mijn baby alleen met hem laten als ik naar de wc ga. (wij hebben geen hond hoor. maar mijn schoonzus vind dat dit wel kan)

stelling 3 wil ik nog wel ff oplichten als het kan... Ik bedoel meer directe familie en kraamvisite (behalve die vage kennissen dan)

Dus met die reden mag iedereen de kleine wel vasthouden.

Stelling 4: Tja bij mijn zoon ook gedaan. (had maar 1 slaapkamer) maar hij en ik sliepen beter toen we verhuizde en ieder een eigen kamer hadden. Maar deze Uk gaat eerst ook op mijn slaapkamer, zien we eerst wel of het gaat lukken. Anders gaat UK slapen in de kamer van mijn zoon

Stelling 5: Nee, honden zijn nooit te vertrouwen!!!!!!

Nieuwe:
"bijvoeding geven is voor het eerste half jaar niet bedoelt"

Had ik bij mijn zoon wel eerder gedaan omdat hij het toen wel nodig had, in overleg toen met CB. Maar zal nu wel proberen het tot 6 maanden uit te stellen. Ook ivm allergieen.

1. sporten doe ik niet meer, vind de hele dag met een peuter zwaar zat.

2.heb geen idee, mijn dochter heeft 5 maanden bv gehad maar je weet niet hoe het loopt.

3. Onze 1e heeft een aantal dagen in het ziekenhuis doorgebracht dus ze werd alleen vastgehouden door ons. Later thuis ook door mijn vriendinnen, familie maar als ze slaapt dan slaapt ze.

4. Wij hebben geen slaapkamer meer over, we moeten verbouwen of de kleine komt voorlopig op onze kamer. We zijn er nog niet uit. Misschien koop ik wel zo'n oerlelijk bedje dat je aan je eigen bed vast kan maken.

5. Honden zijn niet te vertouwen, nooit niet. Vind het ook erg smerig als ouders hun kind bij de hond leggen. Dat zie je weleens op foto's.

6. Het klinkt idealistisch, ik dacht er ook zo over maar gaandeweg stel je je grenzen bij en kreeg mijn dochter wel bijvoeding.

Nieuwe stelling:. Ik ga de groenten en fruit hapjes zelf maken voor mijn kind, is veel gezonder dam potjes

Terug
Bovenaan