stellingen

A

Anoniem

Guest
weer even geleend  van een ander forum

Maak een keus.

kies steeds een van de twee antwoorden en leg uit waarom!
Zet daarna zelf twee keuzes neer waar een ander uit moet kizen.

trouwen of samenwonen

Succes !

Trouwen!!! Het klinkt cliche, maar het is zooooo leuk om te trouwen: samen de dag beleven, ringen aanschuiven en man en vrouw zijn. Wennen aan 'mijn man' gaat snel. En dan met kinderen erbij maakt het echt een gezin, met 1 naam. Ik ben er trots op om getrouwd te zijn......... (en dat had ik nooit gedacht, dat ik het zo leuk zou vinden, we woonden per slot van rekening al jaaaaaren samen)

Ik ben vooooor trouwen!!

Nieuwe keuze:

Werken of thuisblijfmama?

Poeh, lastige keuze!! Ik werk wel, maar alleen s nachts, zodat ik overdag een thuisblijfmama ben. Als ik niet meer s nachts kan werken, stop ik er mee.

Dus weet niet goed wat ik moet kiezen!!

Nou ja, zal er maar een nieuwe tegenaan gooien:

Ochtend- of Avondmens??

allebei niet  
Ik lig sávonds graag op tijd in bed maar ben smorgens ook niet op mijn best. Als ik echt moet kiezen een ochtendmens

regels of vrije opvoeding

regels!!

ik kan me af en toe ontzettend storen aan kindjes die uiteindelijk toch hun zin krijgen omdat ze maar blijven jengelen, krijsen, huilen of gillen. Hier is nee echt nee, heel af en toe vergeet ik het nog wel eens maar Edwin corrigeert het dan direct.
We zijn nu al best wel eens streng tegen Ivar en we hebben de indruk dat hij het supergoed doorheeft en hij jengelt heel weinig.

Volgende:

sex of knuffelen?

Beide kan van allebei genieten en kan allebei niet zonder. Maar ik ga voor sex want tja das een soort hobby hihhi.

zomer of winter?

Zomer!!! Helaas niet in Nederland gehad! Ik vind winter ook wel leuk, maar na een week ben ik het zat. En de zomer kan niet lang genoeg duren!!!

Wel God of Geen God?

wel God, alleen ga ik niet vaak naar de kerk. Ik vindt dat je ook thuis kunt geloven.
Belangrijk vindt ik dat je goed bent voor je medemens maar hiervoor hoef je niet te geloven.

piercing of geen piercing

Terug
Bovenaan