stellingen

Geen piercing.

Heb er zelf wel gehad maar nu, als verantwoordelijke moeder haha. Nee ik moest een keuze maken dus.. Het lijkt me wel leuk om bij je keuze ook je motivatie neer te zetten, al hebben de meeste dit al gedaan .. dus ook het 'waarom'

MAN of VROUW

Die is voor mij gemaakt!!! VROUW natuurlijk, hahahahaha!!

Mannen!!??

zomervakantie of wintersportvakantie?

Zomervakantie!

Heerlijk....Zon zee strand....JAMMIEJ!!
Is ook wel nodig in dit "Koude" nederland!

Next...

Buiten of binnen?

Buiten! Zo veel mogelijk:
spelen, bbq-en, boekje lezen, haardje aan (met deze zomer), blaadjes zoeken, eendjes voeren, speeltuin, fietsen, wijntje drinken

Buitenbuitenbuiten dus!

één kindje of meer?

Meer! (hooguit 2 trouwens)
Alleen is ook maar zo alleen!
Ik heb er zelf altijd erg van genoten, dat ik een zus had. Dus we willen onze dochter ook graag een broertje of zusje "geven".
Hier komt de volgende:

speen of duim??

Groetjes Amber mv Britt

Ik ben voor de speen... Dit omdat het makkelijker afteleren is dan de duim. De duim is er nl altijd en is oo zo moeilijk om hem dan niet lekker in je mondje te stoppen.

wel of geen huisdier

Ik ben voor huisdieren. Wij hebben er momenteel geen, omdat we het niet over ons hart kunnen verkrijgen om zo'n beestje 3 hele dagen alleen te laten. Als Tijs straks groot genoeg is voor een huisdier, dan komt er wel een konijn of iets dergelijks. Wij hebben thuis altijd een hond gehad en bij mijn man thuis ook. We vonden dat allebei erg leuk.

Bril of lenzen?

Groetjes,
mv Tijs

Bril!!! sinds een jaar draag ik mijn bril iedere dag, net voor onze vakantie ook een nieuwe gekocht.
Daarvoor droeg ik meestal lenzen maar na de geboorte van Linde had ik vaak ontstoken ogen. En eigenlijk bevalt een bril me prima.
Ik heb ook last van een huidziekte die witte vlekken veroorzaakt in de zomer met de zon,ook rondom mijn ogen en op deze manier vind ik dat voor mezelf ook prettiger.
Straks in de winter zal ik er best wel eens van balen, lekker aangeslagen bril als je van buiten naar binnen gaat.
Dus voor mij mijn brilletje!!!

groetjes Daniëlle.

enne   tv of pc

Terug
Bovenaan