stellingen

regels van thuis aanhouden » » wat ie thuis niet mag, mag ie ergens anders ook niet

sinterklaas of kerst vieren?

Allebei!!! als ik dan toch moet kiezen, de sint.
Ik vind het geweldig met de meiden, maar het sfeertje van kerst vind ik ook heerlijk, over een maand zal de kerstsfeer  in de winkel (mijn werk: Lifestyle) er weer in zitten, helemaal gezellig!!!
Maar de intocht, schoentjes zetten, sint liedjes zingen, pakjesavond is wel erg leuk en natuurlijk niet te vergeten, de pepernoten, speculaas, taaitaai, marsepein...jummie...

groetjes Daniëlle

STRIJKEN OF STOFZUIGEN/DWEILEN   ik kan zelf niet kiezen en heb voor de laptop gekozen hahahah.....

Ik zit hier ook met strijkontwijkend gedrag  , heb de boel net klaargezet en zal er toch aan moeten geloven zo, dus strijken dan maar voor nu..

als we het toch over strijken hebben..

broeken of overhemden

stofzuigen/dweilen

strijken doe ik nooit, gewoon netjes uithangen en opvouwen, bloesjes enzo hebben we hier ook  niet

mmm
M&M's           of           Chocotoffs

Hahahahaha ik ook!!!! Moet eigenlijk strijken en stofuizgen.....
Nou ja, als ik moet kiezen....Stofzuigen!
Stofzuigen vindt Stef geweldig, dus dat doe ik meestal als hij beneden is...
Strijken is geen optie als Stef wakker is....en stel ik dus ook meestal uit.

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhh Maatje te groot kopen of niet zo lang dragen en dan nieuw kopen? (voor de kids dus)

Haha gaat lekker he?
Ik zeg: Broeken....volgens mij hoef ik dat niet uit te leggen........
Mijn stelling staat nog!

maatje te groot! nu wordt het wat minder omdat het minder hard gaat
en als het echt nodig is, koop ik gerust kleertjes die precies goed zijn natuurlijk!!

mijn stelling stond er ook nog:

M&Ms         of           Chocotoffs

Oh jee!! Allebei!
Maarrrrr als ik moet kiezen....
M&M's! Daar kan ik meer van eten! haha

Ehhh jemig, alweer.............
Ehhhh opa en oma van jezelf (je eigen ouders voor je kindje dus) of je schoonouders.....

Terug
Bovenaan