stellingen

email das net ff wat sneller.

soap of documantaire

xx Elly mv Yari

Documentaire (tenminste, als het onderwerp me boeit)..... Soaps zijn vaak zo vergezocht dat ik m'n aandacht al snel verlies....

Weekboodschappen doen of badkamer poetsen?

Groetjes
Susan

Badkamer poetsen.
Daar maak ik nl altijd een heel momentje van voor mezelf (ja lekker vreemd ik weet het).
Ik ruim de hele badkamer leeg, ga in m'n blote kont staan, bewapen mezelf met glorix en jif  en sproei de hele bende schoon. Als het dan schoon is ga ik in die schone badkamer uitgebreid douchen, scrubben, scheren (nee niet m'n kin), haren wassen...en dan kom ik als een herboren schoon meisje weer de badkamer uit.
Niet dat het m'n hobby is ofzo, maar als ik er eenmaal aan begin dan doe ik het goed!

Uhhh, nieuwe stelling:

Radio538 of SkyRadio

Hoewel ik Sky Radio nu aan heb staan kies ik toch voor R538. Ben wel weer een beetje uitgekeken (uitgeluisterd op SR), maar het doet me wel altijd aan de zonnebank denken .
Ik ga zo maar een andere zender opzoeken.

op vrijdag zelf koken of lekker makkelijk iets halen?

Zelf koken, komt hier zelden voor dat we wat halen.

Mercedes of BMW?

Als ik moet kiezen van die 2, uhm.. BMW dan, daar kun je ongegeneerd mee crossen, dat mag toch met een bmw?? hihi Maar een mercedes heeft ook wel klasse.. uhm toyotaatje dan maar hihi.

Samenwonen of trouwen??   (of is ie al geweest en let ik niet op?)

xx Bianca mv Sep

oke.. ik let niet op haha   Sorry!!

shoppen voor minimini of voor jezelf?

minimaatjes zijn nu eenmaal het leukst.
Net terug uit de stad met een balletpakje met rokje en schoentjes voor Roos, zooooooooooooo schattig.

groetjes Daniëlle

pasta of aardappels

Terug
Bovenaan