Poeh wat een hoop stellingen!
*thuis bevallen (de vorige keer in het ziekenhuis bevallen, ik wil het dit keer eens thuis proberen als het kan).
*borstvoeding, maar wil dit maar een paar maanden doen. De vorige keer 3 maanden maar was me eigenlijk te lang. Ik vond er ook niets aan!
*werken (20 uur, zoals nu)
*zeker het geslacht weten!!
*Meubels hebben we nog van de eerste, maar ga er nog een kast bij kopen. Overigens heb ik geen babykamertje uit een babyzaak, maar een allegaartje
Waaronder trouwens de commode waar zowel mijn moeder als ik opgelegen heb als baby!
*Mix van vorige kleding en nieuwe (als we tenminste weer een dochter krijgen, anders wordt het nieuwe kleding natuurlijk)
*Tunieken en positiekleding. Ik hou niet van leggings en jurkjes.
*maakt me niet zoveel uit, zolang die borsten niet zoveel groeien (ik heb normaal al cup E dus dat vind ik niet zo fijn)
*Graag pijnbestrijding als het kan! De eerste keer ook ruggenprik gehad...heerlijk!
*Geslacht wordt meteen openbaar gemaakt
*wel nekplooimeting (en die was goed!)
*geboortekaartjes meteen versturen. Ik verwacht toch niet de eerste week veel bezoek omdat we dat van te voren al kenbaar maken (bij de eerste was dat ook erg fijn). Alleen ouders en broer/zus.
*Pretecho!
*kdv (bevalt prima)
*Kraambezoek. Ik vind zo'n kraamfeest niks. Ik doseer het liever en praat dan even rustig met iedereen.
*4 weken van te voren met verlof
*Niet vernoemen
*ik heb een lichte voorkeur voor nog een meisje maar heb het gevoel dat dit een jongetje is!
*Baby op z'n eigen kamer! Onze dochter heeft nooit bij ons op de kamer geslapen. Dat was ook beter voor onze eigen nachtrust
*Geen zwangerschapsgym. Ik ben de vorige keer wel geweest maar vond er geen bal aan. Je moet wel echt geluk hebben met de andere deelneemsters.
*Standaard model kaartjes maar niet te zoetsappig
Poeh, ik ben erdoorheen!
Volgende stelling:
Wel of geen ooievaar voor het huis?