STEM OP LIEVE KLEINE ANNE!!!

Ik denk dat ik al weet waarom die andere inloopt. Je kunt het systeem voor de gek houden door de cookies te verwijderen. Dan hoef je geen uur te wachten om nog een keer te stemmen, maar kan het meteen! Wel een beetje bedrog natuurlijk, maar die andere persoon zal het vast ook zo doen.

Hoe (in internet explorer 7):
- ga naar internetoptions
- tabblad general
- kies bij browsing history voor delete
- kies delete cookies
- close
- apply
- ok
- sluit je internet explorer
- open een nieuw venster en voila, je kunt opnieuw stemmen!

Niet zeggen dat ik het gezegd heb hoor, hahaha. Succes!

mmmmmmmmmm
Weet zowiezo dat er een trucje moet zijn,want toen ik meedeed was er iemand die 220000 punten had,die steeg opeens met 50000 in een minuut,dat kan niet.
Ik heb toen gemaild ,en die persoon is verwijderd.
Ik denk dat ze het zien als je vals speelt.

groetjes Merel

die ander speelt denk ik wel vals,als ze ineens zo snel gaan,en die foto is niet eens zo leuk.
Volgens mij doen hun iedere keer mee,maar goed mischien kennen ze gewoon veel mensen.

Haha, wij zijn  ook al bezig geweest met die coockies. Niet om te manipuleren, maar omdat we helemaal niet meer kunnen stemmen. De hele dag al niet! Dat scheelt al zo 200 punten (ik express laat naar bed, mijn vriend vroeg op om te stemmen). Bij mijn ouders precies hetzelfde, daar lukt het stemmen ook niet. Het lijkt wel of er een paar pc's geblokkeerd zijn, maar dat kan toch niet?
Het blijft een heel vreemd verhaal!

Ow ja, wat is het telefoonnummer? Want ik heb wel per mail doorgegeven dat we niet meer kunnen stemmen, maar dan krijg je geen antwoord en als je Vanish belt dan weten ze niks over de website, maar geven ook geen nummer af! Heel irri!

Ik heb de hele tijd het gevoel gehad dat het eerlijk gaat, maar sinds vandaag niet meer en daar baal ik van. Ik wil ook gewoon stemmen!

Oeps, zie nu pas dat je ook had gemaild. Ik heb niks gevraagd!

Terug
Bovenaan