A ANONYMOUS_USERNAME mrt 20, 2009 #9 1. y_e_s met Joyce 2. AKK met Alice 3. mama van Eva en Bas met Bas Groetjes Saskia
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 20, 2009 #10 Idd weer errug lastig, maar hier is ie dan: 1. Birgit (Evolution) 2. Alice (AKK) 3. Joyce (Y_E_S)
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 21, 2009 #11 1: Sammievvl - (sorry naam vergeten) 2: AKK - Alice 3. Mama van Eva en Bas - Bas Ik vond het moeilijk!!!
1: Sammievvl - (sorry naam vergeten) 2: AKK - Alice 3. Mama van Eva en Bas - Bas Ik vond het moeilijk!!!
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 21, 2009 #12 Ben van het najaar 2007 forum maar aan deze leuke topic doe ik toch effe mee, moeilijk want er waren meerdere erg eigenwijze foto's!! Maar nr 1 Mama van Eva en Bas- Bas nr 2 Evolution-Birgit nr 3 Moeder van Marissa-Marissa (hoop dat ik de namen een beetje goed heb onthouden!!) Groetjes van Renata.
Ben van het najaar 2007 forum maar aan deze leuke topic doe ik toch effe mee, moeilijk want er waren meerdere erg eigenwijze foto's!! Maar nr 1 Mama van Eva en Bas- Bas nr 2 Evolution-Birgit nr 3 Moeder van Marissa-Marissa (hoop dat ik de namen een beetje goed heb onthouden!!) Groetjes van Renata.
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 22, 2009 #13 Er kan nog gestemd worden neem ik aan?? hierbij onze stemmen! 1: Linda met Marissa! echt helemaal geweldig heb helemaal in een deuk gelegen om deze foto! Wat een uitvinding! 2. Sammievvl! 3. Y_E_S met Joyce Groetjes Alberdien en Alice
Er kan nog gestemd worden neem ik aan?? hierbij onze stemmen! 1: Linda met Marissa! echt helemaal geweldig heb helemaal in een deuk gelegen om deze foto! Wat een uitvinding! 2. Sammievvl! 3. Y_E_S met Joyce Groetjes Alberdien en Alice
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 23, 2009 #14 Hoi, Hier ook nog even mijn stemmen: 1.) Sonja met Daniëlle 2.) Nancy84 met Fenna 3.) AKK met Alice Groetjes, Shivana
Hoi, Hier ook nog even mijn stemmen: 1.) Sonja met Daniëlle 2.) Nancy84 met Fenna 3.) AKK met Alice Groetjes, Shivana
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 23, 2009 #15 Dames jullie kunnen stemmen tot woensdag, dan ben ik vrij en zal ik de stemmen gaan tellen, dus kom op stem nog even op onze wijze kindjes! Gr. van Sonja
Dames jullie kunnen stemmen tot woensdag, dan ben ik vrij en zal ik de stemmen gaan tellen, dus kom op stem nog even op onze wijze kindjes! Gr. van Sonja