STEMMEN OVER DATUM MAMA'S DAY OUT

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi,

Nanda heeft voor mij wat verder speurwerk verricht en kreeg dit mailtje terug over de workshop.

Het wordt dus SIERADEN maken, dit heeft de meeste stemmen namelijk.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mogelijkheden:

- indien u met
minimaal 6 personen bent mag u zelf een datum en de tijden uitkiezen

Individuele Inschrijving of   een klein
aantal
Indien u zelf
of met een aantal personen ( minder dan 6 personen)   wilt deelnemen aan een
workshop, zoals bijvoorbeeld
de Sieraden
 Maken   , dan heeft u de keuze uit de volgende data:.

DATA:
waaruit u een keuze kunt maken

Zaterdagmiddag
3 november
                                                                                  Zondagmiddag
25 november
                                                                                  Zaterdagmiddag 1 december
                                                                                  Zondagmiddag
9 december
                                                                                  Zaterdagmiddag
15 december

Lestijden
op alle dagen van 14.00-17.00 uur

Lokatie
voor deze workshops   is onze eigen sfeervolle ambiance in
Utrecht,
Noorderstraat
11-13.

KOSTEN
voor deelname – alles inclusief, materialen en hapjes en
drankjes

- prijs sieraden maken 39,00 incl. 3
drankjes
en alle
materiaalkosten
Betaling mag
op de dag zelf plaatsvinden.
Wij zullen
met enthousiasme alle zorg besteden aan uw uitje.

Indien u voor 1 van de genoemde workshops en data wilt
inschrijven,
ontvangen wij graag van u een telefoontje of een email   aan
welke workshop
en
op welke datum en voor hoeveel personen   u wilt deelnemen. .

Met dank voor
de getoonde belangstelling zien wij uw reactie graag tegemoet
en   tekenen wij
met hartelijke groet,

Lauk Hentenaar

Art
Director
Arts & Crafts Workshops & Events
030-2733916 of 06-17266708

http://www.workshops.nl

info@workshops.nl
   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - -- -

Graag jullie keuze voor de dag. Dan kunnen we het gaan reserveren namelijk.

Groetjes,Marieke

als ik het goed lees zijn deze data alleen als je met minder dan 6 personen komt als je met meer komt dan mag je zelf kiezen of snap ik het nou verkeerd

maakt mij niet uit welke data ik kijk wel als er wat bekend is of ik kan of niet

groetjes saskia

uhhmm, ik begrijp uit dat mailtje ook dat die data gekozen kunnen worden voor een groepje van 6 of MINDER personen....anders mag je zelf een datum kiezen (als het dus 6 personen of MEER zijn)

Amyway, als het een van die data moet worden dan stem ik voor 9 december (1 december kom ik net aan op schiphol) en als er een mogelijkheid is om andere data te kiezen (als we dus met meer dan 6 personen zijn) dan graag ergens na 1 december en voor 9 december (ik ga de 10e weer weg)
Maar nogmaals....mijn stem telt maar een beetje half want wat er voor jullie dames beter uitkomt is prima...als ik niet kan komen helaas, maar geen rekening houden met mijn reisplannen hoor.

Ajuus, ilja

Allereerst sluit ik me aan bij de opmerkingen van Saskia en Ilja wat betreft de data.

Mijn probleem is namelijk dat de zaterdagen die genoemd zijn, ook de weekenden zijn dat de kindjes gewoon thuis zijn. De zondagen die genoemd zijn, vallen in mijn 'vrije' weekenden, maar aangezien ik verwacht dat weinigen van jullie op zondag willen, valt dat waarschijnlijk af.

Wat mij betreft zou het het mooiste zijn als we b.v. zaterdag 8 december kunnen bespreken (wellicht ook fijner voor Ilja??), want ik neem aan dat we toch echt wel met meer dan 6 personen zijn, of niet?!

In afwachting van verdere reacties....

Groetjes Fonske.

Hoi,

Denk dat de datum niet zo veel uit maakt bij hun, als we nu gewoon eens kijken wat iedereen wil en dan deze mensen een mailtje sturen dan zien we meteen of het kan.

Ik kan NIET op 23 november (dag ervoor een einde werkfeest)  en op 1 december (sint viering van werk).

Mijn voorkeur, zaterdag 8 dec of zondag 2 - 9 dec.

Zondagen zijn voor mij ook prima, zaterdagen is het altijd boodschappen en rennen.

Maar goed meeste stemmen gelden.
Groetjes Nanda

Ik kan op 1 dec.
De zondagen weet ik niet zolang van tevoren, aangezien Bert voetbalt en niet zolang van tevoren weet of hij wel of niet moet spelen en hoelaat.
Ik wacht dus even af en anders gaat mijn beurt voorbij.

Pauline

Hee! even up! Er zijn toch nog wel meer dames??

Hier het overzicht tot op heden:

Zaterdag 1 december
Marieke (van Lyanne)
Pauline

Zondag 2 december (onder voorbehoud van genoeg deelname)
Nanda

Zaterdag 8 december (onder voorbehoud van genoeg deelname)
Fonske
Nanda

Zondag 9 december
Ilja
Nanda

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan