STEMMEN OVER DATUM MAMA'S DAY OUT

Zaterdag 1 december

Marieke (van Lyanne)
Pauline

Zondag 2 december (onder voorbehoud van genoeg deelname)
Nanda

Zaterdag 8 december (onder voorbehoud van genoeg deelname)
Fonske
Nanda

Zondag 9 december
Ilja
Nanda
Lisenka

Zondag  16 december 9onder voorbehoud van genoeg deelname)
Renske
Nanda

Sorry Renske, korte nacht

Natuurlijk niet erg maar als je ff je hartje wil luchten over je korte nacht open je toch een topic?! Kunnen we HET er over hebben hahaha. Nee serieus als je wilt: ik check straks wel weer even. Er zijn best veel op het forum nu dus grijp je kans....

Liefs Renske

Hey ladies, ik ga helemaal niet mee. Niet ergens om hoor, maar ik moet even een stapje terug nemen ivm drukte hier (altijd laatste drie maanden van het jaar, haha).
Heel veel plezier met elkaar!
Liefs Nelleke

Jammer Nelleke, volgende keer beter!

@Nanda, ik stuur je morgen een mail terug als ik meer tijd heb,ok?

Dames, er kunnen er nog veeel meer bij hoor!

Marieke mv Lyanne

@Renske, ach ik oveleef het wel, hopelijk vannacht weer beter, anders kan ik morgen pas echt even klagen

@Marieke, doe rustig aan. Ik zie hem wel verschijnen, ik heb geen haast

@alle andere, kom op WIE o WIE gaat er nog meer mee!!

Ik vind het een leuk idee maar de zondagen zijn me wel erg dierbaar aangezien ik op zaterdag werk en dus maar een erg kort weekend heb.
En dat is dus meteen mijn volgende probleem, we zitten nu in de toptijd en vrij op zaterdag zal niet erg gaan lukken.
Ik wacht dus gewoon af welke datum jullie kiezen en kijk dan wel of ik op mijn werk iets kan regelen.

groetjes Daniëlle.

Ik kijk ff welke datum het wordt, mag ik dan beslissen of ik mee ga/kan....nu een beetje moeilijk om te kiezen ivm het onregelmatige werk van mn hubbie.
Sorry!
Ik vind het wel heel leuk om mee te gaan!

liefs jen mv mike

Terug
Bovenaan