Fijn dat de kinderen weer helemaal beter zijn!!
Grappig dat Milo banaan meteen wel wilde eten! Marin vond banaan echt helemaal niks, maar peer vindt ze heerlijk! En appel.
Jammer dat je er geen foto van hebt kunnen maken, maar ja, morgen weer een kans!
Klinkt leuk die opleiding. Wat voor taal leer je dan? Idd grappig dat je je dan ineens "oud" voelt!
En ik kan me helemaal voorstellen hoe die stereotype Amerikanen eruit zien. Toch een apart slag volk hè?
Hier gaat het prima met de meiden. Echt een gezellige boel! Ik geniet elke keer weer als ik Nadia met Marin bezig zie. Ze is echt stapelgek op haar. Het liefst loopt ze de hele dag met haar te sjouwen, maar dat mag natuurlijk niet van mama . Marin is trouwens ook gek op Nadia, als ze haar ziet begint ze meteen te lachen en te "roepen". Pas vroeg Nadia al wanneer we nog een baby kregen . Ik zei: "we hebben Marin toch?" zegt ze: "ja, maar ik vind 1 niet genoeg, en als Marin dan in bed ligt kan ik met die andere spelen!" (leuk hè, die kinderlogica!)
Céline vindt Marin ook wel erg lief en geeft ook vaak kusjes enzo, maar ze is toch meer met zichzelf bezig. Zal wel de leeftijd zijn.
Liefs Annemarie