Stephanie

Hoe is het nu met Lior en Milo? Zijn ze helemaal weer opgeknapt? Hoop het!

En bevalt het een beetje om weer een opleiding te doen? Het lijkt me wel erg wennen zeg!

Hoop snel wat van je te horen!

Liefs Annemarie.

hoi!

het gaat weer helemaal goed met beide kids!!!  gelukkig maar want het was echt even heel heftig. ondanks dat Lior antibiotica kreeg tegen het vocht in haar oren is ze toch enorm opgeknapt!! ze was altijd al turbo maar nu houdt ze niet op met rennen, hahaha!
mijn school bevalt goed. het is meer dan een taal-opleiding; het is eigenlijk een opleiding voor volunteers die op de kibbutz wonen en werken. ik doe hier niet aan mee omdat ik natuurlijk geen volunteer ben, dus ik volg alleen de lessen en ga niet mee op reizen etc, maar omdat ik de enige niet-volunteer ben en de enige met kinderen en een man, voel ik me vaak ERG volwassen en oud (haha, dat is weer eens wat anders, ben normaal gesproken overal de jongste ). er zijn vrij veel domme amerikanen die ontzettend aan het stereotype voldoen, maar al met al toch erg leuk om intensief weer aan het studeren te zijn en niet aan het werk oid.

hoe is het met Marin, Celine en Nadia?(en met jou natuurlijk )
liefs!

ik heb hem toevallig vandaag voor het eerst banaan gegeven!! helaas geen foto's want ik was alleen. Wat is Milo grappig zeg, hahaha. Ik had eigenlijk verwacht dat hij er helemaal niets van moest hebben en dat hij alles uit zou spugen maar hij heeft echt een paar hapjes gegeten! Hij keek er wel bij van 'wat moet dat'  en toen hij genoeg had kwam het er weer uit, maar het ging dus beter dan verwacht! Morgen poging 2 :)

Fijn dat de kinderen weer helemaal beter zijn!!

Grappig dat Milo banaan meteen wel wilde eten! Marin vond banaan echt helemaal niks, maar peer vindt ze heerlijk! En appel.
Jammer dat je er geen foto van hebt kunnen maken, maar ja, morgen weer een kans!

Klinkt leuk die opleiding. Wat voor taal leer je dan? Idd grappig dat je je dan ineens "oud" voelt!
En ik kan me helemaal voorstellen hoe die stereotype Amerikanen eruit zien. Toch een apart slag volk hè?

Hier gaat het prima met de meiden. Echt een gezellige boel! Ik geniet elke keer weer als ik Nadia met Marin bezig zie. Ze is echt stapelgek op haar. Het liefst loopt ze de hele dag met haar te sjouwen, maar dat mag natuurlijk niet van mama . Marin is trouwens ook gek op Nadia, als ze haar ziet begint ze meteen te lachen en te "roepen". Pas vroeg Nadia al wanneer we nog een baby kregen . Ik zei: "we hebben Marin toch?" zegt ze: "ja, maar ik vind 1 niet genoeg, en als Marin dan in bed ligt kan ik met die andere spelen!" (leuk hè, die kinderlogica!)
Céline vindt Marin ook wel erg lief en geeft ook vaak kusjes enzo, maar ze is toch meer met zichzelf bezig. Zal wel de leeftijd zijn.

Liefs Annemarie

hahaha Annemarie, wat grappig 'wanneer krijgen we nog een baby'  Houden jullie het bij 3 of willen jullie er graag nog meer?

Phira: grappig dat jij het idee hebt dat ik zover weg zit, ik heb juist het gevoel dat ik heel dichtbij zit, een soort van laatste strohalm naar NL. Ik moet zeggen dat ik gisteren echt het idee had van 'he, het zou best gezellig zijn om een keer bij Annemarie of Phira een kopje koffie te doen!' maar dat kan dus niet... Maar daarom vind ik het juist ook zo leuk hier, toch een beetje het gevoel dat ik nog dichtbij ben!

Oh trouwens, volgens mij vroeg je in een ander berichtje hoe Christelijk ik ben, klopt dat? Ik geloof wel maar ga niet naar de kerk. Ook ik ben trouwens van mening dat de ouders niet voor het kind kunnen kiezen of het wel of niet gedoopt wil worden. Hetzelfde geldt voor de besnijdenis, die hier dus echt standaard is. Milo is de enige die hier niet besneden is, als Christelijk meisje heb ik daar mooi een stokje voor gestoken!
liefs!

Terug
Bovenaan