Stephanie

Nee, ik heb juist niet het idee dat je zo ver weg zit. Het is zo apart dat het zo dichtbij lijkt, maar dat het niet zo is.
En die koffie,  kom maar langs hoor, altijd welkom!! haha
Als ik 's in de buurt ben zal ik bellen oke!
Liefs Phira

Ik zat me net nog te bedenken wat een gave uitvinding internet eigenlijk is, dat we hier iets typen en dat je het dan daar kunt lezen!

Wat betreft Nadia's vraag (en die van jou): toen we nog verkering hadden, zeiden Marcel en ik altijd dat 4 kids wel leuk zou zijn (als het allemaal zou lukken). Nu vindt Marcel 3 eigenlijk wel genoeg, maar ik heb zelf niet het idee dat ik al "uitgebaard" ben, zeg maar.
Maar als het even kan, voorlopig denk ik niet. Maar goed, ik ben natuurlijk pas 27, dus wat dat betreft hebben we de tijd nog wel. Wie weet over een paar jaar.....

Wat betreft de : ik vind het wel jammer dat je zo ver weg woont hoor, anders was ik zeker een keer een bakkie komen doen!

O ja, Nadia had vanmiddag weer een leuke uitspraak. Marcel had een bos bloemen voor me gekocht! (voor het eerst spontaan sinds we getrouwd zijn!)
Er hing een kaartje aan waarop stond: Je bent te gek!

Staat Nadia dat te lezen, zegt ze heel verontwaardigd: "Oooooo mama, papa vindt jou gek!"

wat grappig, ik heb ook gewoon het gevoel dat mijnfamilie nog niet compleet is! In principe zouden we graag 4 kinderen willen, maar goed, we hebben er nu 2 dus we kijken hoe het loopt in het leven. Wat lief zeg die opmerking van Nadia... ongelofelijk hedat alle cliche's over het moederschap (is dat een woord??) waar zijn. Je hart wordt gewoon week als je die kleintjes (en niet zo kleintjes haha) hoort kletsen.... Het is zo'n verrijking van je leven! En Lior wordt volgende maand 2!!
liefs!

Ja, wat zeg je dat mooi! Ik vind het moederschap (is volgens mij wel een woord hoor) ook idd een verrijking van me leven. Ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat er mensen zijn die bewust kinderloos blijven, ze weten niet wat ze missen! Ik geniet echt met volle teugen van alles wat de kids doen!

Grappig dat je het gevoel kunt hebben dat je gezin nog niet compleet is hè? Ik denk dat bij Marcel meer de praktische dingen de reden zijn waarom hij 3 mooi vindt. Bijv dat met een 4e een groter auto zouden moeten. En het feit dat de kids nu alle3 een eigen slaapkamer hebben. Hij heeft altijd met 2 broertjes een slaapkamer gedeeld en dat vindt hij dus niks voor onze kids.

Maar goed, we zien wel!

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan