Sterke geuren? Bleh

Hebben jullie dat ook dat als je vlees bakt, en het verschrikkelijk stinkt? Ik regelmatig, en ik baal er ook best van. Zit ik even later weer met een paar stukken fruit op mijn bord.Want die gaan erin als koek!
Liefs Karin

poepbroeken!!! En ik heb ook nog eens een heel luchtig kind, want hij laat de hele dag scheetjes. Dus dan denk ik weer dat ie gepoept heeft, en daar kom ik al weer aan met een schone luier. Pampers verdiend goed aan me op dit moment! ;-) De geur van vlees kan ik prima verdragen.
Liefs, Kim.

Mijn geur is ook spontaan extreem goed, ik ruik echt ALLES!!
En ik vind het geen zegen.
Wat zijn er veel mensen die een vervelende geur bij zich dragen op deze wereld, ik ruik het zelfs door de deo heen.
Bij de geur van een frituurpan ga ik ook spontaan kokken.
Ik herken het dus heel goed en wacht hoopvol op mijn oude reuk zodat ik weer in redelijke onwetendheid door de wereld kan

Even op visite van het juliforum, o zo herkenbaar die goede reuk! Bij mij een van de eerste symtonen van de zwangerschap. En zelfs verkoudheid helpt er niet tegen! Maar nu met 19 weken komt die reuk met vlagen... de ene dag is het sterker (en ben ik dus misselijker) dan de andere dag! Dus ik geniet van de dagen dat mn neus het niet zo goed doet haha! Zeker met mijn werk tussen de mest en beesten...

Héél herkenbaar... Ik ben vaak de hele dag door misselijk, onder andere door alles wat ik ruik. Ik kan geen vlees ruiken, koffie is ook verschrikkelijk en verder inderdaad alle luchtjes van eten en geurtjes die mensen bij zich dragen. Alle parfum/deo/zweetluchtjes door elkaar: daar word ik zo ontzettend misselijk van!
Ik heb de eerste weken zelf ook alleen maar ongeparfumeerd spul gebruikt (anders stond ik alleen maar over te geven in de badkamer). Nu gebruik ik langzaam weer wat met een geurtje, maar zo neutraal mogelijk. Ik hoop dat het allemaal ooit weer goed komt, want het is erg onhandig!

Helemaal herkenbaar. Sigarettenrook ruik ik al van een kilometer afstand, vlees, koffie, frituurvet, deo, parfum. En inderdaad zelf met een compleet verstopte neus ruik ik dit. Vreselijk.

haha.. ik ben niet de enige ;)

De frituurpan is een ramp! Zelfs als hij uit staat in de keuken, dan ruik ik hem zodra ik de voordeur binnen stap (voordeur, gang, huiskamer, afgesloten keuken).
Bepaalde gerechten wordt ik ook super misselijk van van de geur. Blueband vloeibare boter kan ik niet meer gebruiken, ben overgestapt naar croma, omdat dat anders ruikt :p
nagellak, tipp-ex, dat soort geuren ruik ik ook echt extreem sterk...
En geurtjes kan ik ook nauwelijks op, omdat ik dan van de geur over mijn nek ga...

maar ja :p
Ben wel zwanger :) :) :)

Liefs,

T

hahaha wat grappig ik kan alles nog verdragen, behalve koffie op een nuchtere maag. Vlees geen moeite mee om te bakken. Wel inderdaad andere mensen qua aftershave of inderdaad gewoon lichaamluchtjes maar ik hou wel alles binnen, en zolang dat is verdraag ik het toch?
Geurtjes gebruik ik ook niet, maar vindt het wel heerlijk om legaal zwitsal te smeren.

gr. nath

Terug
Bovenaan