Sterke geuren? Bleh

Ik heb nogal last van de geur van boerenkool.
De kattenbak ruik ik al van ene kilometer afstand. En laatst was er iemand in de supermarkt met een heel sterke lijflucht, bah.....

Je ruikt alles veel beter, dan ben je ook eerder geneigd weer te gaan soppen......

Oeh jah bah, die katten bak kan ik wel wegkijken.. Normaal geen probleem mee maar jah mag niet he ivm toxoplasmose.
Verder de geur van rauw vlees, en nog vele malen erger... Sandwich-spread !! Bleehhh.. Ben nooit misselijk maar toen ik dat van de week rook bij iemand.. Kon wel over m'n nek gaan... Yakkie !!
Ach, het zal er wel bij horen, die sterke reuk maar is niet altijd fijn...
Ook als iemand gerookt heeft vind ik het enoooorm vies.

Erg he dat je luchtjes nu juist anders ruikt. Ik kan geen eten ruiken behalve als t heel fris ruikt zoals fruit of tomaat, komkommer. Koffie kan nog wel. maar zwaardere luchten jakkes.

Ik kan niet eens eten koken en dat is voor half alleenstaande moeder wel lastig als je nog een 3 jarige hebt rondlopen. Dus we willen nog wel eens elders eten zodat zij goed kan eten.

Trouwens t idee of er naar kijken word ik al niet goed. Terwijl ik t altijd heerlijk vond om kookprogramma's te kijken. nu echt niet

erg ja al die geurtjes. Ben nog nooit zo misselijk geweest. Ben anders een lekkerbek lust alles, maar alleen fruit of frisse dingen gaan er in.

Omdat mijn partner voorlopig nog niet thuis is, leid mijn kleine meid daaronder want die krijgt niet fatsoenlijk te eten, kan geen boodschappen doen of koken. Bweehh.

Dus maken we dat goed bij ouders of zus mee eten.

Moet wat toch

Hahaha, dat zal dan vast ook wel de nesteldrang zijn... dat soppen!

Ik had tot vorige week ook nog nergens last van. Nu idd ook alleen van de baklucht! Bah bah! Ik was echt een grote vlees-eter, maar daar kan ik nu nieteens meer aan denken! Gisteren liep ik voorbij een paling-roker en moest midden op straat bijna spugen.

Van parfums enzo heb ik geen last, gelukkig maar... want werk nl. in een parfumerie!

Terug
Bovenaan