steun aan Adrenalientje

Kippenvel, blijf ik herbij krijgen als ik er aan denk, als ik jullie reacties lees. Ik merk dat het me ontzettend raakt. Ineens vallen je eigen verdrietjes en eigen dingetjes in het niet. Ik weet dat ik nog een kind op de wereld kan zetten. Ik vraag me af hoe ik zou reageren of zoiets vreselijks.
In ieder geval donder je zo wel even met beide benen op de grond, en weet je dat je heel blij mag zijn met alles om je heen, en dat je ieder dingetje moet koesteren, want ineens kan je droom uit elkaar spatten en dan moet je de kracht vinden om verder te gaan.

Meiden ik voel weer de behoefte opkomen om eens met zijn allen virtueel te knuffelen

Meiden ook ik heb het verhaal van adrealintje gelezen. Wat verschrikkelijk zeg!!! Ik voel me zo ontzettend schuldig dat ik in een dip zit terwijl ik eigenlijk helemaal niets van de miskraam heb gemerkt! Het kan dus ook gewoon veel erger....!!!   Door het verhaal heb ik ook gewoon besloten om niet meer te treuren want het kan echt erger en ik mag mijn handen dichtknijpen dat het zo bij mij is afgelopen.

Liefs,

Danielle

Ik had het verhaal ook al gelezen. Ik was er ook behoorlijk van onder de indruk. Het schijnt zeer zeldzaam voor  te komen en dan ook nog als je op vakantie bent in een vreemd land, bah. Echt heel sneu. Ik vind haar wel heel moedig klinken, daar  heb ik bewondering voor, hoor.  

Nanda  

Terug
Bovenaan