Ik wil even wat kwijt. Met plezier lees ik altijd dit forum en doe af en toe ook een duit in 't zakje. Maar waar ik ontzettend van baal is dat zodra er een gespreksonderwerp wordt geopend waarin we als (schaarse!) BV moeders over een probleem met BV willen chatten (bijvoorbeeld te veel/te weinig melk, een borstontsteking, onzekerheid etc) dat er dan altijd weer reacties tussen komen waarin iemand ons oproept onzelf een plezier te doen en te stoppen met BV en door te gaan met Flesvoeding. Ik baal daar zo van! We hebben dan juist een steuntje in de rug nodig om ons over de moeilijke momenten heen te zetten. Bij alle flesvoedingsproblemen zetten wij toch ook niet neer 'Tja, had maar BV gegeven!!!' Zijn er meer BV mamma's die dit onderschrijven?! Ook schoonmoeders die niet snappen dat je BV geeft, of die er vanuit gaan dat het 'je toch niet lukt' om het met je werk te combineren en dat ook rustig hardop zeggen zijn irritant, hoor!
Zo, dat wij ik even kwijt. En ik roep ook iedereen op: steun ons of houd je erbuiten!
Zo, dat wij ik even kwijt. En ik roep ook iedereen op: steun ons of houd je erbuiten!