steun ons bij borstvoeding

Goed joh je mailtje......ik ben het ook zat om me steeds te moeten verantwoorden waarom ik mezelf het zo moeilijk maak (!!!!!!).
Vandaag had ik een bruiloft en mijn dochter van 7 weken zit onder de pukkeltjes, iedereen begon erover volgens het cb komt het door mijn voeding (vet).
Dus als ik dat dan zei, nou joh stoppen ermee!
Ook moest ik op de bruiloft een plekje zoeken om haar rustig te kunnen voeden en dan weer al die goed bedoelde adviezen.
Maar altijd nogal negatief, ik ben juist blij dat het dit keer weer lukt en zal het zeker zolang mogelijk proberen te geven......jullie ook allemaal succes......
 
is dikwijls echt ni gemakkelijk,heb mijn dochter tot 6 maanden volledig borstvoeding gegeven,en wat ik dan allemaal ni moest aanhoren,van die moet toch al groentjes eten en fruit steeds die commentaar ze is nu 7 maanden en krijgt nog steeds BV nu kunnen de mensen dat ook nog ni vatten en dan krijg je van die reactie van gelukkig heeft ze nog geen tanden.Dan heb ik zoiets van en dan dat gaat ook wel lukken dan.Ben blij te horen dat er nog meer mensen zijn die te kampen hebben met zulke reacties groetjes
 
Hoi, pfff..erg hoor dat gedoe wel/niet borstvoeding..Heb zelf getracht borstvoeding te geven; dochterlief werd helemaal hysterisch. Lactatiedeskundige erbij en maar proberen...en vooral doorgaan op hun advies. Zowel moeder als dochter werden er gek van. Zijn overgestapt op eerst afkolven en daarna op flesvoeding. Voor ons werkt het perfect. Maar ik zou zeggen; geef het niet te snel op hoor. Zeker niet als je toch graag borstvoeding wilt geven. Enne...laat iedereen lekker zelf bepalen of er wel/geen borstvoeding gegeven moet worden. Het is jouw kindje en je bepaald zelf wat goed is voor jouw kindje!!!! Het forum is er toch voor om "dingen" voor te leggen om er hopelijk beter/wijzer van te worden. Nee hoor, volg lekker je eigen gevoel!!
Succes ermee hoor.
 
Die pukkeltjes komen niet door de borstvoeding maar door de hormonen die vrijkomen bij de bevalling. En als pukkeltjes al een reden zijn om te stoppen... sjongejonge... Mag je er soms ook van GENIETEN, dat kleine koppie aan je borst?! Erg irritant dat iedereen zich er altijd tegenaan bemoeit :)

Geniet maar lekker van het voeden (borst of fles) en van je kindje, dames!

Pauline
 
Terug
Bovenaan