<p>Ik wil even mijn verhaal kwijt ...</p><p>Ik ben momenteel 34 weken zwanger, ik ben eigenlijk oververmoeid aan het worden. Werk nog steeds fulltime tot 39weken als ik het uithoudt. Ik merk zelf ook dat ik last krijg van de situatie, moeheid, rug begint pijnlijk te worden en dan die hormonen.... </p><p> </p><p>Alleen heb ik het gevoel niet echt gesteund te worden door mijn man. Collega's zeggen me vaak 'amai ik bewonder jou, dat je hier nog zo staat' en steunen me, maar mijn man vindt dat precies allemaal normaal, ook dat ik nog zoveel in het huishouden doe enzo, ook na de bevalling vindt hij het normaal dat ik fulltime blijf werken, ik ben vaak laat thuis, hij gaat dan soms op bezoek bij zijn ouders of vrienden, ik heb hem al gezegd ik liever heb als onze baby geboren is hij dan thuis is, en ik dan ook bij mijn babytje kan zijn als ik thuis kom, nog wat genieten van elkaar, hij vindt dat belachelijk zei hij, zij kunnen ook bij ons komen was zijn antwoord, toen ik zei dat ik daar na een werkdag geen zin in heb verstond hij dat niet, dit is een voorbeeld van de dingen waarover gekibbeld wordt...</p><p> </p><p>Ik heb het gevoel dat hij niet beseft dat er dingen zullen veranderen na de komst van de baby, dat ik misschien beter 4/5 werk, dat hij niet meer te pas en te onpas bij vrienden kan langsgaan enzovoort...</p><p>Hij maakt dan altijd vervelende opmerkingen over mijn hormonen, tuurlijk ben ik lastiger door de hormonen maar dat is niet leuk om dat aan te horen als verwijt</p>