Wauw, dankjewel allemaal voor jullie steun en hulp! Ik probeer even op iedereen te reageren hierbij (sorry voor het lange bericht)
@Wila: wat fijn dat jij inmiddels alweer 10 weken bent en het allemaal goed zit. Gefeliciteerd!
@Rory: dankjewel voor het delen van jouw positieve ervaring, doet me goed. Bij mij is het tot nu toe ook beperkt gebleven tot die 2x gisteren ("afkloppen")
@Butterflymom/wereldwondertje: ik begrijp wat jullie bedoelt, maar volgens mij was dit nog niet mijn eigen vk. Dit was de 'dienstdoende' aan de telefoon. Ik heb haar nog niet ontmoet, dat gaat 16 juli gebeuren. Ben het idd met je eens als het met diegene niet klikt, ik ga vragen om een ander. Had vorige week van de dokter lactulose gekregen, dat hielp snel dus was weer gestopt. Vanmorgen maar weer opnieuw mee begonnen
@Butterflymom: Bedankt ook voor je steun, heftig dat je een aantal miskramen hebt gehad... :'( tegelijkertijd stemt je reactie mij dan weer positief, al wil ik je daar natuurlijk niet mee kwetsen!
@Crazy: dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Denk op dit moment inderdaad dat het komt door de harde ontlasting. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mooi, ruim 21 weken!