Stiekem getest

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi dames....

Me laatste menstruatie was 13 feb,eisprong 25 feb....dus zou gisteren of vandaag me NOD hebben...

Heb vanmiddag 2 testjes gehaald bij kruitvat,die goedkope.

1ste test geeft aan  1 dikke streep en een vaag streepje..

Ken iemand me duidelijk geven of ik nu wel of niet zwanger KAN zijn en ja ik ga nog eens testen maar vandaag niet meer....

Groetjes Franny

Nou het spijt me maar als ik het zo hoor moet ik je zeggen.............GEFELICITEERD!!!!!

Als er een vaag streepje opstaat is het wel genoeg normaal gesproken.

Test voor de zekerheid nog eens, dan neem je alle twijfel weg.

Succes

Ja ik zou het graag willen geloven.

1 dikke streep en een lichte streep,ik test wel morgenvroeg effe kijken :D

Groetjes Franny

Hoi Franny,

heb je mijn stukje gelezen van gisteren het heet: het zal toch wel, of toch niet?

Ik heb dus ook getest met de goedkope testen van het kruidvat 1 dag voor mijn NOD en heel licht positief. Het overtuigde mij niet.
Daarna digitale test van clearbleu gekocht en met middag urine gaf die zwanger aan al vrij snel. Dus blijkbaar genoeg HCG om duidelijk te zijn voor clear bleu terwijl kruidvat echt heel licht was.

Laat je even weten wat je verder test? Maar ik denk dat je zwanger bent hoor!

groetjes babymama

Ja idd vaag dat die kruitvat testjes vage streep geven...
Het is tenslotte middag,dus hcg ken nu minder aanwezig zijn in me urine,ik probeer morgen vroeg nog eens als me rode duiveltjes nog niet arriveren van te voren en laat jullie snel iets weten..

Zit hier met rode wangetjes :p

Gefeliciteerd baby en geniet ervan:D

Groetjes Franny

Bij mij in 2006 ook een heel licht streepje....heb nu toch echt een klein monstertje van 15 mnd oud rondlopen :)

Hoi Franny,
wat grappig.. jij hebt op dezelfde dag als ik de nod"s , ook 13 febr. laatste menstruatie gehad. Ik durf alleen nog niet te testen.. Maar als ik jou verhaal lees, krijg ik ook wel de kriebels.. We wachten maar af he?

Maar heb je ook een menstruatie gevoel? Ikke wel.. dus misschien is het niet raak. we zien wel.. ons op de hoogte houden hoor!

groetjes Therablondi

Hey thera....

hey leuk zelfde nod....

Nee heb alleen last van pijnlijke tepels,voorheen pijnlijke borsten.
Af en toe krampjes maar niks wat echt op menstruatie lijkt.
Dus afwachten op morgenvroeg test...

Voel jij dan al iets raars thera?

Groetjes Fran

Terug
Bovenaan