Stiekem getest

Hoi,

Ja heb een beetje krampjes in mijn onderbuik,, maar die zijn er niet de hele dag. Misschien zijn het wel voortekenen voor de ongesteldheid, wat ik niet hoop natuurlijk. Ik ga voor mijn tweede kindje . Met mijn eerste heb ik ook herhadelijk kruidvat testen gebruikt, en ja ook hierbij lichte streepjes. Pas toen ik een week overtijd was, wees het pas uit met een dikke streep dat ik zwanger was. Duss.. heb je nog alle kans hoor!

Ik ga voor je duimen hoor!! enne niet vergeten om mij op de hoogte te houden..

greetz therablondi

Hoi Franny,

Ik kan me best voorstellen dat je het niet kunt geloven, maar volgens mij ben je echt zwanger hoor!! Een streep is een streep hoe licht die ook is. Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!

gr.
Baby09

hoi meiden.. ik leg bij jullie even mijn vraag neer...

ik heb 6,5 weken geleden een miskraam gehad. ik bleef postief testen en 4,5 weken geleden kreeg ik een 2de bloeding (feitelijk de echte miskraam)

nu ben ik dus aan het wachten op mijn ongi ( of niet!)

ik gebruik testen van matcare. die heb ik de vorige 2 zwangerschappen ook gebruikt en werkten naar mijn idee goed. (heb namelijk 2 miskramen gehad)

zondag een lichte 2de streep, maandag een test verprutst, maar die gaf toen ik na een dag werken thuis kwam ook een lichte streep, vandaag haast geen streep.

wat is jullie mening? ik denk erover morgen de digitale clear blue test te  halen.

ik voel geen ongi opkomen. wel heb ik een kriebel linksonder in mijn lies (had ik vorige 2x ook) en heb ik al een paar dagen een weeeig gevoel. mijn borsten geven niks aan, maar dat dedeze ze bij de andere keren ook pas later.
's avonds loop ik rond met een opgezette buik.

graag advies! ben is staat de gyn te bellen (heb daar al contact mee nav de andere miskramen, dus dan kom je er makkelijker tussen!)

groetjes Carina

hoi!

Ten eerste Franny, spannend hoor zo'n vage streep. Ik snap dat je het moeilijk vind om te geloven. Maar VAN HARTE GEFELICITEERD!

Carina, ik denk dat het slimste is om toch even te bellen met de gynecoloog. Hij/zij weet hoe lang je na een miskraam nog op HCG kan testen. Wel heftig hoor meid dat het zo moet lopen. Ik duim voor je!

Veel succes!

Groetjes Mariska

dank je mariska..
het is heel moeilijk te bevatten allemaal... emotioneel zijn het pieken en dalen.

misschien is het toch verstandig eerst de gyn te bellen!

Hoi hoi Dames....

Vanochtend nog een test gedaan,en die gaf ook lichte streep aan.
Huisarst gebeld en urine langs gebracht...
En ja ZWANGER.........

VANGEN MAAR EN SUCCES DAMES

Groetjes Franny

Hoi hoi,

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!!
En hele goede zwangerschap want het blijft een groot wonder!!!

Liefs Sandy

GEFELICITEERD!!!! geniet van de zwangerschap!!!!!!  groetjes xxx springkikkertje

Terug
Bovenaan