Stiekem gewoon stikjaloers

Hoi Louise,

Ja, herken het helemaal!!
Zitten inmiddels ook in ronde 9/10 en heb, net als jij, een zeer regelmatige cyclus, met ovulatietesten een eisprong...Maar nog steeds niks! Ook bij mij op het werk en omgeving raakt iedereen 'zomaar' zwanger, erg frustrerend. Kan er aardig mee omgaan en ben oprecht blij als er weer iemand met zulk blij nieuws komt. Maar wat doet het pijn. Heb zo één keer in de week een heerlijke huilbui. jank er even alles uit en kan er dan weer even tegen :) Ben wel naar de huisarts geweest, wie niet waagt wie niet wint. Ben inmiddels 31 jaar en op basis daarvan heeft de huisarts mij direct door gestuurd! Voelt toch als een kleine geruststelling.... Eind april hebben we ons eerste gesprek bij de gyn.

Veel succes!

Liefs Star

Hoi allemaal!

FIjn om te lezen dat ik redelijk normaal reageer of dat er meer zijn dan ik. Bedankt voor jullie reacties. Ik kan er weer tegenaan.

Gr. Louise

Hoi allemaal!

FIjn om te lezen dat ik redelijk normaal reageer of dat er meer zijn dan ik. Bedankt voor jullie reacties. Ik kan er weer tegenaan.

Gr. Louise

Hallo Louise,

Ook ik ken je gevoel!!! Ondertussen 15 maanden en 3 miskramen verder... (waarvan de 3de afgelopen week, krijg maandag echo om te kijken hoe het ervoor staat omdat ik maar 2 dagen heb gebloed maar wel heel heftig)...

Ook ik heb vriendinnen die in ronde2 of zelfs in ronde 2 zwanger zijn geworden en op het moment dat je dat hoort gun je ze bijna dit geluk niet....

Het is vreselijk om je zo te voelen, maar loop jezelf niet voorbij! Hoe onnozel je je ook voelt dat je nog 'maar' 9 maanden bezig bent, voor jou is het een eeuwigheid...

Liefs, Betty

ik snap het wel
ik was zo'n iemand die dus zomaar zwanger was
onze eerste dochter was door de pil heen
mag nu ook geen pil meer

onze tweede dochter was na het verwijderen van het spiraal was ik met de eerste ronde ook zwanger menige stellen waren jaloers op ons
maar nu zijn we langer bezig voor mij al heel lang maarja dat komt omdat we de andere keren heel snel waren

ik wens je heel veel succes en probeer iets anders te ondernemen zodat je het zwanger willen worden wat vergeet

ik snap het wel
ik was zo'n iemand die dus zomaar zwanger was
onze eerste dochter was door de pil heen
mag nu ook geen pil meer

onze tweede dochter was na het verwijderen van het spiraal was ik met de eerste ronde ook zwanger menige stellen waren jaloers op ons
maar nu zijn we langer bezig voor mij al heel lang maarja dat komt omdat we de andere keren heel snel waren

ik wens je heel veel succes en probeer iets anders te ondernemen zodat je het zwanger willen worden wat vergeet

Ik herken het helemaal. Mijn parner en ik zijn nu ook al 8/9 maanden bezig en zonder enig resultaat. In mijn omgeving ken ik nu al zo'n 10 zwangeren en die zijn ook allemaal jonger dan ik. Ik wilde altijd jong kinderen, nu ik eindelijk een partner heb moet ik eerst 15 kg afvallen zodat ik een betere kans hebt om zwanger te worden. De tijd vliegt voorbij en wil eigenlijk zelfs 2 kinderen, dus af en toe is de druk groot. Een aantal maanden geleden was ik er teveel mee bezig, nu probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn. Het helpt wel, maar toch blijft de bezorgdheid of ik uberhaupt wel zwanger kan worden. Er lijkt me niets mooiers dan een eigen kindje baren, een nieuw leven op de wereld zetten.. Begin augustus ga ik naar de dokter omdat wij dan al een jaar bezig zijn, ik hoop (zonder er te veel mee bezig te zijn) dat het voor die tijd nog lukt.
Dus wat ik je als tip mee wilt geven is "probeer er niet te veel mee bezig te zijn (ik weet dat het soms niet anders kan) en ga lekker veel leuke dingen doen, shoppen met vriendinnen, wandelen of op vakantie met je partner etc. Vaak hoe minder je er mee bezig bent hoe sneller je zwanger raakt.

Heel veel sterkte en geluk!

Liefs Vic

Ik herken het helemaal. Mijn parner en ik zijn nu ook al 8/9 maanden bezig en zonder enig resultaat. In mijn omgeving ken ik nu al zo'n 10 zwangeren en die zijn ook allemaal jonger dan ik. Ik wilde altijd jong kinderen, nu ik eindelijk een partner heb moet ik eerst 15 kg afvallen zodat ik een betere kans hebt om zwanger te worden. De tijd vliegt voorbij en wil eigenlijk zelfs 2 kinderen, dus af en toe is de druk groot. Een aantal maanden geleden was ik er teveel mee bezig, nu probeer ik er niet te veel mee bezig te zijn. Het helpt wel, maar toch blijft de bezorgdheid of ik uberhaupt wel zwanger kan worden. Er lijkt me niets mooiers dan een eigen kindje baren, een nieuw leven op de wereld zetten.. Begin augustus ga ik naar de dokter omdat wij dan al een jaar bezig zijn, ik hoop (zonder er te veel mee bezig te zijn) dat het voor die tijd nog lukt.
Dus wat ik je als tip mee wilt geven is "probeer er niet te veel mee bezig te zijn (ik weet dat het soms niet anders kan) en ga lekker veel leuke dingen doen, shoppen met vriendinnen, wandelen of op vakantie met je partner etc. Vaak hoe minder je er mee bezig bent hoe sneller je zwanger raakt.

Heel veel sterkte en geluk!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan