Stiekem toch best pittig

Ik roep de hele tijd tegen iedereen dat het allemaal zo goed gaat. En het gaat ook goed! Ze is makkelijk, huilt weinig, groeit goed etc. Niks te klagen dus.

Maar die nachten hakken er stiekem toch wel in.
Ze slaapt nu van 19.00 tot 23.00 en dan weer tot 4.00.
We proberen t een beetje te rekken want ik heb t idee dat ze om 4.00 niet echt wakker wordt van de gierende honger. Vannacht gelukt tot 5.30.
Maar goed, dan ga je er dus 4x uit voor een speen dus qua slaap win je er zelf niks mee.

We wisselen t wel af. Ik bv 23.00 en mijn man de nachtvoeding. Dan maak je nog wel een uurtje of 6.
Maar ik heb normaal gesproken echt wel 8 uur nodig.
Dus begin dat chronische slaap tekort nu wel te voelen.
Het gaat wel maar leef erg op de automatische piloot.
En heb constant last van mijn rug. Dus slik vaak een paracetamol.
zou helpen als ik weer zou kunnen gaan hardlopen maar dat gaat echt nog niet met mijn bekkenbodem. Als ik drie stappen ren of een onverwachte beweging maak pies ik in mijn broek :-(

En dan hier alleen maar doorslapers....dat wil ik ook!!!

Gaap...nou sorry beetje een klaagzang maar moest t even van me afschrijven.

Ja, dat snap ik heel goed!

En dan die zere rug erbij en last van je bekken, dat kun je er dan gewoon niet bij hebben!

en klaagzang, daar zijn we toch voor? Klaag lekker van je af!

Kun je de kleine niet naar je ouders brengen een keer? Dan kun je in ieder geval weer een nacht bijtanken!

Nou wij hebben een doorslaper maar andere problemen haha. Ook mijn rug ligt in de prak. De pijn in combinatie met vermoeidheid en ik was ook nog eens heftig ongesteld met een laag hb jippie lang leven de baby's. En ook ik zeg dat het goed gaat, dat gaat het in principe ook maar alle bijverschijnselen :)

Wat de allerlaatste zegt om ze te laten logeren.... Doen! Bij ons us de oudste van het weeke.d weg geweest. Ik voelde me zo schuldig maar kon niet meer. Iedereen blij.

Kan je soms even gaan liggen tussen de middag?

Misschien toch aan de forte :)

Kom gerust klagen hoor zo zien wij dat niet. Je moet wel je rug in de gaten houden hoor. Ik vraag me nog steeds af hoe een sterrekijkertje gewoon geboren kan worden dus heel normaal dat je zo in de puinpoeder ligt.

Je denkt gewoon in jezelf... wanneer houd het nou op?
Dan slaapt je kleine lekker en dan begint je rug weer te zeuren. Je krijgt zo'n eindeloos gevoel...

Doe iets waar je blij van wordt!

Ja je wil gewoon een doorslaper en zelf een fit lijf maar ja....dat heeft tijd nodig.
En het ene moment gaat t beter dan t andere moment.
Logeren kan. We hebben alleen steeds dingen gehad dus moet ff een goed moment voor prikken.

En s middags liggen. Er zijn niet veel momenten dat dat kan. En als t kan...dan doe ik het meestal niet.

Forte heb ik gister weer geprobeerd. In de fles van 23/00 uur. 1 schepje forte en 4 normaal. Even kijken hoe die valt vandaag.

Overdag om de 4 uur.

Mijn andere twee gingen ook oas rond 12 weken doorslapen dus denk dat we nog heel ff geduld moeten hebben. Maar t blijft vermoeiend.

Net even lekker de stad in geweest (nou ja lekker met die regen). En vanavond maar even naar de zonnebank ofzo. Even relaxen.

Sporten en dan met name hardlopen helpt bij mij ook altijd heel goed. Ik word er fit en vrolijk van.
Maar ja....ook daarvoor nog even geduld.

En oh ja. Ze drinkt nu ongeveer 130 per fles. Soms meer en soms minder.
Die van 23.00 uur is ze vaak zo slaperig dat er vaak niet meer dan 100 in gaat. Ik bied het wel aan maar ze bepaald zelf hoeveel ze neemt ;-)

Hier is onze baby dus ook erg makkelijk en tevreden. Dat gaat dus niet op voor die andere twee... Heb ten einde raad de een op de baby kamer weer laten slapen, ze hielden elkaar continu wakker. Gevolg; poep vervelende kinderen. De baby moet dus nog even bij ons liggen, totdat beneden kamertje opgeruimd is en iedereen door kan schuiven...

Terug
Bovenaan