Ik roep de hele tijd tegen iedereen dat het allemaal zo goed gaat. En het gaat ook goed! Ze is makkelijk, huilt weinig, groeit goed etc. Niks te klagen dus.
Maar die nachten hakken er stiekem toch wel in.
Ze slaapt nu van 19.00 tot 23.00 en dan weer tot 4.00.
We proberen t een beetje te rekken want ik heb t idee dat ze om 4.00 niet echt wakker wordt van de gierende honger. Vannacht gelukt tot 5.30.
Maar goed, dan ga je er dus 4x uit voor een speen dus qua slaap win je er zelf niks mee.
We wisselen t wel af. Ik bv 23.00 en mijn man de nachtvoeding. Dan maak je nog wel een uurtje of 6.
Maar ik heb normaal gesproken echt wel 8 uur nodig.
Dus begin dat chronische slaap tekort nu wel te voelen.
Het gaat wel maar leef erg op de automatische piloot.
En heb constant last van mijn rug. Dus slik vaak een paracetamol.
zou helpen als ik weer zou kunnen gaan hardlopen maar dat gaat echt nog niet met mijn bekkenbodem. Als ik drie stappen ren of een onverwachte beweging maak pies ik in mijn broek :-(
En dan hier alleen maar doorslapers....dat wil ik ook!!!
Gaap...nou sorry beetje een klaagzang maar moest t even van me afschrijven.
Maar die nachten hakken er stiekem toch wel in.
Ze slaapt nu van 19.00 tot 23.00 en dan weer tot 4.00.
We proberen t een beetje te rekken want ik heb t idee dat ze om 4.00 niet echt wakker wordt van de gierende honger. Vannacht gelukt tot 5.30.
Maar goed, dan ga je er dus 4x uit voor een speen dus qua slaap win je er zelf niks mee.
We wisselen t wel af. Ik bv 23.00 en mijn man de nachtvoeding. Dan maak je nog wel een uurtje of 6.
Maar ik heb normaal gesproken echt wel 8 uur nodig.
Dus begin dat chronische slaap tekort nu wel te voelen.
Het gaat wel maar leef erg op de automatische piloot.
En heb constant last van mijn rug. Dus slik vaak een paracetamol.
zou helpen als ik weer zou kunnen gaan hardlopen maar dat gaat echt nog niet met mijn bekkenbodem. Als ik drie stappen ren of een onverwachte beweging maak pies ik in mijn broek :-(
En dan hier alleen maar doorslapers....dat wil ik ook!!!
Gaap...nou sorry beetje een klaagzang maar moest t even van me afschrijven.