Kan me voorstellen dat je zelf nog niet helemaal fit bent, je er weinig bij kan hebben.. Al is het toch helemaal zo slecht nog niet dat ze om 4 uur komt? Vannacht kwam ze ook om 4 uur, ben dan zó blij dat het dan al zolaat is.. Kon nl ook 2 uur zijn of nog erger, úren mee rondlopen.. Dus alles is meegenomen hier ;-) Ben daarom wel net zo jaloers als jou op de moeders die lekker door kunnen slapen, maar ach, zijn ergere dingen denk ik dan maar.. Onze tijd komt nog wel! ;-) Maar misschien moet je zelf om 7 uur alvast eens naar bed gaan, en dat je man dan de fles van 11 uur geeft en jij dan van 4, dan heb je al heel wat kunnen slapen.. Man moet dan de kids maar even naar bed brengen ;-) Of inderdaad de beeb een nachtje uit logeren doen, al zou ik daar zelf niet zomaar aan beginnen, dan moet er wel heeeeel wat aan de hand zijn, denk niet dat ik dan wel goed zou slapen ;-) Pasgeleden nachtje weggeweest, geen oog dichtgedaan! Dacht steeds dat ik ze hoorde of als ik net sliep schrok ik alweer wakker en vroeg me dan af of ze nu al wel of niet gedronken had, haha, zo ben je er mee bezig als ze er niet eens zijn!