Stiekem toch best pittig

Inge drinkt trouwens 5x 150. Hiervan laat ze ongeveer 2x op een dag 20 of 30 van staan. Dus overdag strak om de 4 uur voeden, ook al betekend dat dat ik haar moet wekken. Als ze half uurtje eerder komt, krijgt ze haar fles wel eerder. Laatste fles om 11 uur en 's morgens haar ook weer wakker moeten maken voor de fles om kwart over 7.
Ze is een maand en weegt 4800 gram.

Kan me voorstellen dat je zelf nog niet helemaal fit bent, je er weinig bij kan hebben.. Al is het toch helemaal zo slecht nog niet dat ze om 4 uur komt? Vannacht kwam ze ook om 4 uur, ben dan zó blij dat het dan al zolaat is.. Kon nl ook 2 uur zijn of nog erger, úren mee rondlopen.. Dus alles is meegenomen hier ;-) Ben daarom wel net zo jaloers als jou op de moeders die lekker door kunnen slapen, maar ach, zijn ergere dingen denk ik dan maar.. Onze tijd komt nog wel! ;-) Maar misschien moet je zelf om 7 uur alvast eens naar bed gaan, en dat je man dan de fles van 11 uur geeft en jij dan van 4, dan heb je al heel wat kunnen slapen.. Man moet dan de kids maar even naar bed brengen ;-) Of inderdaad de beeb een nachtje uit logeren doen, al zou ik daar zelf niet zomaar aan beginnen, dan moet er wel heeeeel wat aan de hand zijn, denk niet dat ik dan wel goed zou slapen ;-) Pasgeleden nachtje weggeweest, geen oog dichtgedaan! Dacht steeds dat ik ze hoorde of als ik net sliep schrok ik alweer wakker en vroeg me dan af of ze nu al wel of niet gedronken had, haha, zo ben je er mee bezig als ze er niet eens zijn!

Je hebt helemaal gelijk hoor el86! Het is ook best goed. Maar t blijft wel vermoeiend.

En dan al die jaloersmakende verhalen over doorslapers hier....haha....ik wil dat ook!!

Maar bij jou nog wisselend dus? Hoe slaat de nieuwe voeding aan?

Hier ook nog geen doorslapers hoor, meestal ergens tussen 3 en 4 komen ze nog een keer. Laatste fles vaak tussen 9 en 10. Daarna naar bed! Nu ik in het ritme zit met een nachtvoeding kan ik het aardig hebben. Maar vandaag weer voor het eerst gewerkt en hoop nu wel op doorslapen binnenkort.....

Ik heb maar 1 echte doorslaper. Voor de andere loop ik ook een paar keer per nacht heen en weer!

Ik krijg ook vaak te horen dat ik de kinderen dan maar ergens te logeren moet doen.. Vind ik nu nog te vroeg. Plus ik zit in een ritme en degene die dat zeggen, hebben geen idee wat ze zeggen!
Dus ze gaan pas logeren als ze iets meer kunnen!

Al met al is het vermoeiend en pittig, maar zo dankbaar met al onze wondertjes!! Zeker nadat er tegen ons is gezegd dat het nooit maarzo zal gaan!

Ik heb nog lang geen doorslaper. Hij is nu 7,5 week maar komt om 23.00 uur, met geluk om 2.30 uur en dan weer om 6.30 uur. En tussendoor slaapt hij nog niet altijd in zijn wieg. Vaak wil ie bij mij op mijn buik liggen. Nu heb ik hem wel zover dat hij na de laatste voeding gelijk de wieg slaapt en dan tot de nachtvoeding doorslaapt, maar daarna is het vaak feest... Dus hoop samen met jou dat onze kids gaan doorslapen. Maar dat gaat wel gebeuren en dan ben je snel weer gewend aan meer slaap.

Succes! Het is vermoeiend...

Nee icmf daar heb je gelijk in. Ook ik vind het te vroeg om ze te laten logeren. Zo'n klein hobbeltje nog. Maar...... Als je het zelf bijna niet trekt is hulp in schakelen wel een optie :)

Mamma 3007, kan je wel een eind lopen. Bewegen maakt een stofje vrij waardoor je, je goed voelt dus klopt dat je van sporten blij wordt. Is er geen alternatief, zwemmen, fietsen, onder begeleiding sporten met evt fysio.

Terug
Bovenaan