Stiekem toch voorkeur voor geslacht

Ik heb geen voorkeur voor een jongentje of een meisje.
Wel heb ik al heel lang het gevoel dat ik (als het ons gegund is) een jongentje krijg.
Ik heb geen idee waar dat gevoel vandaan komt.

Voor mijn vriend zou een jongentje heel leuk zijn.
Hij is namelijk de enige jongen van zijn vaders kant, dus een jongentje zou een nieuwe stamhouder betekenen.

hallo allemaal
ik heb nu een zoontje van bijna 10 maaden en toen ik zwanger van hem was dacht ik echt 100% zeker dat het een klein prinsesje zou worden maar wat kan je gevoel je bedriegen en ik greeg een heel mooi klein prinsje waar ik super blij mee ben nu gaan we voor de 2e en stiekum hoop ik op een prinsesje erbij maar is het een prinsje is het net zo welkom maar 2 kindjes van een ander geslacht lijkt me gewoon leuk.zolang het maar wel gezond is hoor

ik heb zelf nog geen kinderen. Heel stiekem hoop ik misschien toch wat meer op een meisje....Maar ik  heb ook wel een beetje het  gevoel dat ik later een meisje zal krijgen. Wie zal het zeggen, ik zal moeten afwachten..... NU eerst maar een zwanger worden.......
best erg, want het allerliefste wil je gewoon een gezond kindje en maakt het niet uit wat het wordt.

Hallo,

Ik ben al best lang bezig vind ik zelf (ronde 11) en heb  echt GEEN voorkeur voor een jongen of meisje. Misschien wel ooit als het gaat lukken (laten we daar eens mee beginnen) en er dan nog eens een 2e mag gaan komen. Een jongen en meisje lijkt me geweldig. Wat de eerste dan is maakt me niks uit!

x-vlinder

ik zal heeeeeeeeeel graag een tweeling willen een jongen en een meisje
nee hoor het maak me niks uit,eerst dacht ik altijd van ik wil een jongen maar nu ik in ronde 10 zit denk ik het maak me niks uit als ik maar zwanger ben!!!
en gezondheid gaat natuurlijk altijd voorop,dus zolang het maar gezond is

xxx

Hallo meiden,

bedankt voor de reacties. Ik dacht na mijn de geboorte van mijn dochter echt een meiden moeder te zijn,maar niks is minder waar. De 2de is een jongen en vind het echt super leuk een ventje. Heb bij de 3de echt geen voorkeur. Zou het aan de ene kant wel leuk vinden dat het weer een jongentje zou worden, omdat de 2de ook een jongen is en zitten qua leeftijd dan dichter op elkaar, maar het maakt me eigenlijk niks uit. Klinkt cliche maar de gezondheid is mij het belangrijkste.
groetjes melanie

Hoi,
Ik kom nog maar net kijken (sinds 3 weken gestopt met de pil!) maar ik zou het wel leuk vinden om een jongetje te krijgen. Maar, begrijp me niet verkeerd, met een meisje zou ik net zo blij zijn!
Ik zeg altijd maar: een gezonde voorkeur mag best!

Ik zeg eigenlijk al van heel jongs af aan dat ik eerst een jongetje  zou  krijgen  en dan een meisje!
De eerste was inderdaad een jongetje en dat gevoel had ik al vanaf het begin!
Nu ben ik bezig voor een tweede en ik betrap mezelf erop dat de meisjesnaam al vast staat en dat ik niet zoveel leuke jongensnamen meer weet. Kan me er maar 1 bedenken  en zo heet mijn zoontje van 3 jaar al!  Dus stiekem heb ik wel een beetje een voorkeur voor een meisje, maar een jongen is uiteraard ook van harte welkom! Mijn vriend heeft ten slotte de lichte  voorkeur voor  een jongen, want twee jongens vindt hij wel erg gezellig!

Terug
Bovenaan