stiekem zwanger worden

Hoi iedereen

Mijn vriend wil nog vier jaar wachten omdat hij een aantal jaren jonger is dan ik. Eerst wou hij er zelfs geen. Nu ben ik zelf gestopt met de pil omdat ik al zolang verlang naar een kind. Het is gewoon onbespreekbaar met hem.  Dan moet ik maar een ander zoeken... Eerlijk gezegd ben ik niet bang om er alleen voor te staan. Heb een vaste job. Zelfs mijn ouders weter ervan. Is dit totaal verwerpelijk???

Hoi hoi,

Ik wil je in iedergeval heel veel succes wensen met zwanger worden.
En vind het wel vervelend voor je dat je het niet met hem kan be-
spreken hij is tenslotte jou vriend en jullie zullen samen een kindje
krijgen het wordt net zo goed van hem als voor jou.
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag. En wat is er nou leuker
om samen voor een kindje te gaan.

Veel liefs Ronda

ik zou nooit zomaar stoppen met de pil als hij niet wil. ik vind dat je er samen achter moet staan. je kan hem wel kwijtraken door dit. en wat vertel je je kindje danlater. iedereen moet het zelf weten natuurlijk, maar ik vind het niet kloppen om dit stiekem te doen. sterkte met alles.

Hoi!
wat zit jij in een moeilijke positie zeg! maarja wie ben ik eigenlijk om jou te vertellen of dit goed of fout is.
maar ik weet ( net als iedereen op dit forum )  dat de wens om moeder te worden heel groot kan zijn, en nu ik zelf een kindje van 2 heb weet ik dat er eigenlijk niets mooiers kan zijn dan moeder zijn.
maar ik weet ook dat ik heel veel steun aan mijn vriend heb en kan aan mijn kindje   zien dat zij echt geniet van haar vader ( en hij van haar natuurlijk ! )
moeilijk moeilijk zeg!
veel succes met je beslissing!
liefs, Leonie

Hoi Agentje,

Het is een mooie leeftijd en leeftijd hoort er niet toe te doen
ben zelf ook 24 mijn vriend is 36. Ik zal je ook niet gaan ver-
tellen wat je wel en wat je niet moet doen die keus ligt bij
jou zelf, maar je heb er toch wel goed over nagedacht.
Want het is toch veel leuker om zometeen een kindje samen
op te voeden als alleen. Je bent oud en wijs genoeg om de
juiste beslissing te maken neem ik aan dus wens ik je toch
veel sterkte met de verdere ontwikkelingen.

Veel liefs Ronda

Ik begrijp dat er veel tegenkanting is maar ik loop al lang met de gedachte rond. Natuurlijk hoop ik dat, als puntje bij paaltje komt, hij er ook voor kiest. Heb al zoveel pech gehad in relaties dat ik mijn kinderwens niet meer wil uitstellen. Hij aanziet het als een last die hij wil uitstellen... Zijn eerste reaktie is niet te voorspellen maar hij heeft steeds gezegd dat ik dan zal moeten kiezen tussen hem of het kind. En geen haar dat er aan denkt om abortus te doen! Het zal dus verschrikkelijk moeilijk zijn om mijn blijdschap om te zetten in geveinste wanhoop...

Hoi Agentje,

Het is allemaal vervelend en laten we het hopen dat je
vriend bij trek en dat jullie er samen aan kunnen werken.
Een abortus daar zou ik ook nooit aan moeten denken ik
heb zelf vorig jaar juni een miskraam gehad en daar heb
ik heel veel verdriet van gehad. En die beslissing dat ligt
helemaal bij jou zelf die kan niem anders voor jou maken.

Liefs Ronda

Terug
Bovenaan