Hoi allemaal en natuurlijk vooral agentje,
tja, een situatie waar veel over te zeggen valt. Moest ook even slikken toen ik het las. Vind zelf dat je het niet alleen tegenover je vriend niet kan maken, maar ook niet voor jezelf en de eventueel aankomende spruit. Het zou bedrog zijn, en geen kindje wil uit bedrog geboren worden lijkt mij.
Ik ben van mijn 23e tot mijn 29e zonder serieuse relatie geweest, alleen korte (paar maanden hooguit) maar verlangde wel intens naar een kindje, dus je gevoel kan ik wel begrijpen, maar je verstand zou het toch moeten winnen in deze situatie. Op mijn 29e ontmoette ik mijn huidige vriendje( ben inmiddels bijna 31), de man waarmee ik weet oud te willen worden en nu zijn voor het eerst alle ingredienten daar waar ze zijn moeten om daadwerkelijk mijn(ons) verlangen te proberen te vervullen.
Dus, meis, mijn advies is: laat je verstand de baas zijn in dit geval en kijk of je uberhaupt nog tijd in deze relatie wilt stoppen of dat je jezelf de vrijheid gunt wel de man te vinden die een kindje in de toekomst samen ziet en waarmee je oud wilt worden!
Je bent zoveel meer waard dan een leugen van deze omvang!
Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat je een besluit kunt nemen, die goed voor jou en je toekomst is.
xxx Annette