stiekem zwanger worden

Wat je doet moet je idd zelf weten, maar stel dat het langer dan een jaar duurt voor je zwanger wordt. Je vriend komt achter het stiekeme gedoe, dan kun je allebei verliezen, dus heb je geen vriend en geen baby.
Heeft praten echt geen zin? Moeilijk hoor. Veel sterkte met de beslissing en het zwanger worden

Verdient jouw ongeboren kindje geen mama en papa die hem allebei wensen en samen opvoeden? Als ik jou was zou ik nog eens met je huidige man gaan praten en als jullie er niet uit komen dan stoppen met deze relatie.  Ga op zoek naar een andere vent die wel een kind met je wil. Mannen zat die dat wel willen hoor!

Ik heb een vriendin die hetzelfde heeft gedaan als jij van plan bent en vanaf het moment dat ze het haar man vertelde is haar leven veranderd in een hel. Hij heeft nooit een poot uitgestoken naar het kind en niets betaald voor het onderhoud want het was haar kind. Inmiddels is de kleine 3 jaar en ze zijn onlangs uit elkaar gegaan, want eerder kon ze dat niet aan.  Met het kind (en ook voor haarzelf)  loopt ze bij een psycholoog want die is volledig in de war. Ik vind het verschrikkelijk om het allemaal van haar te horen, laat staan hoe het is om het zelf mee te maken. Ze heeft er ook heel erg veel spijt van. Wees wijs en doe het niet! Het kan zoveel mooier zijn als je het alle twee graag wil.

Groet
Lies

Hoi,

Ik lees toevallig jou bericht en ik moet zeggen dat ik het ronduit belachelijk vind!!! Een kindje krijg je samen. Als jou vriend aangeeft dat hij wil wachten dan moet je dit accepteren of inderdaad de relatie beeindigen. Het spijt me, maar hier kan ik echt geen begrip voor opbrengen. Ik vind het ronduit egoistisch, en als je echt zoveel van hem houdt dan flik je dit gewoon niet.

Niekie

hoi agentje,

ik vind het moeilijk om hierover een mening te geven, maar wat als eerste in mij opkomt is :
je vriend wist toch van tevoren dat jij ouder bent als hem en dat er misschien dan wel eens een kans inzit dat jij kinderen wil, en ik moet zeggen ik vind dat als hij jou wensen niet kan accepteren of er niet mee kan leven , dat hij je dan helemaal niet waard is en dan had hij nooit aan een relatie moeten beginnen met een vrouw die ouder is als hij, en ik moet ook even erbij zeggen dat vrienden van ons eigenlijk precies hetzelfde probleem hadden en toen me vriendin toch plotseling zwanger bleek te zijn toen kwam er bij haar man uit dat het gewoon angst is dat hij het kind niet kan onderhouden ofzo, dus is het misschien niet zo dat hij gewoon bang is of zoiets???.

Maar ik vind het wel een heel slecht punt in een relatie als hierover niet gesproken kan worden, want het is wel een beslissing   voor de rest van jullie leven!

liefs venessa en heel veel sterkte met je beslissing en weet wel dat je altijd je hart even kunt luchten op dit forum..

Je schrijft hier omdat je graag reacties wilt, dus bij deze mijn reactie.
Ik vind het erg ondoordacht om zo bezig te zijn!! Het gaat niet om een puppie of een jonge kat ofzo hoor!!! Wanneer je een kindje wilt, kies je hier samen voor! Je kunt echt niet je partner hiertoe dwingen!! Natuurlijk is het moeilijk wanneer je partner er nog niet aan toe is maar dat moet je toch accepteren of anders een keuze maken of je met deze relatie verder wilt!!! Ik vraag me nu al af of het juist is om op deze manier met deze relatie verder te gaan, wanneer jij dit soort beslissingen neemt!!
En stel dat je zwanger raakt en het gaat mis??? Dan heb je ook de steun van je partner wel nodig hoor.
Ik merk dat ik super kwaad kan worden om dit soort acties!! Praat erover met je vriend en laat hem nogmaals weten hoe jij hierin staat en probeer er samen uit te komen.

Ineke

Sorry hoor maar ik viel echt zowat van me stoel toen ik dit las.
Ik vind dus dat je dit totaal niet kan maken.
Zo iets bewust doen kan gewoon echt niet.
Als je echt zo graag wil en je man wil niet dan moet je er misschien maar over na gaan denken om je relatie te beindigenen. Ga dan naar een spermabank ofzo, want daar is zoiets voor.
Ik vind dat dit totaal niet kan.

Het is misschien een hele lullige vergelijking, maar als jij bv geen sex wil en je man wil wel gaat hij toch ook niet door.
Als hij dat wel doet is het verkrachting.
Misschien moet je zoiets wat jij van plan bent ook wel zo zien.
Sorry maar ik heb hier echt geen woorden voor, en hoop dus ook echt dat je het niet zal doen.

Tuurlijk weet ik hoe het voelt als je graag kinderen wil.
En als je man nog niet wilt dan is dat idd heel erg moeilijk maar je moet zijn keuze wel respecteren en dat doe jij op dit moment niet.

Ik wou ook al veel eerder kinderen dan mijn man, en ik was dan misschien niet zo oud als jij, maar dat maakt niet uit. IK ZEG NIET DOEN!!!!!!!!!!

Nathalie

hoi...

ik weet hoe het voelt dat je zoooooooooooooo graag wilt...
ma toch  vind ik ook dat je er samen achter moet staan... stel je voor dat hij zoiets stiekums zal doen... zou jij ook niet leuk vinden?!

ma ja zo heeft iedereen zn mening!!

cenn

Hoi allemaal en natuurlijk vooral agentje,

tja, een situatie waar veel over te zeggen valt. Moest ook even slikken toen ik het las. Vind zelf dat je het niet alleen tegenover je vriend niet kan maken, maar ook niet voor jezelf en de eventueel aankomende spruit. Het zou bedrog zijn, en geen kindje wil uit bedrog geboren worden lijkt mij.
 Ik ben van mijn 23e tot mijn 29e zonder serieuse relatie geweest,  alleen  korte (paar maanden hooguit)  maar verlangde wel intens naar een kindje, dus je gevoel kan ik wel begrijpen, maar je verstand zou het toch moeten winnen in deze situatie. Op mijn 29e ontmoette ik mijn huidige vriendje( ben inmiddels bijna 31), de man waarmee ik weet oud te willen worden en nu  zijn  voor het eerst alle ingredienten daar waar ze zijn moeten om daadwerkelijk mijn(ons) verlangen te proberen te vervullen.
Dus, meis, mijn advies is: laat je verstand de baas zijn in dit geval en kijk of je uberhaupt nog tijd in deze relatie wilt stoppen of dat je jezelf de vrijheid gunt wel de man te vinden die een kindje in de toekomst samen ziet en waarmee je oud wilt worden!
Je bent zoveel meer waard dan een leugen van deze omvang!
Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat je een besluit kunt nemen, die goed voor jou en je toekomst is.
xxx Annette

Terug
Bovenaan