Stijfheid

Dan zou je eigenlijk een zwangerschapsmassage moeten proberen Marrita. Even op je buik liggen. Zo fijn!
En dat bad lijkt me ook heerlijk, heb alleen geen bad.. 

Dat is eigenlijk best een goed idee. Dankje! 
Ik zat ook al te denken om eens een fysiotherapeut te bellen. Wie weet wat die kan betekenen... 
Lammetjes, misschien is eventjes zwemmen een optie voor je? 

Ja zwemmen zit ik ook aan te denken. Lekker gewichtsloos zijn! Ik ga morgen trouwens weer naar de massagedame, zal even laten weten of het ook helpt tegen de stijfheid.. 

Sorry maar wat fijn om te Lezen haha.
Ik ben 35 weken zwanger.
Van de week ook zitten huilen, omdat ik ook echt alles laat vallen en er zo moeilijk bij kan pffff. Dan ga ik zitten om me sokken aan te doen en laat ze weer vallen bijvoorbeeld. Ik heb totaal geen tips. Ik doe zelf veel afwisselen tussen zitten, liggen, staan en lopen. Ik loop ook relatief veel. Omdat ik 2 hondjes heb ga ik toch wel 3 x een rondje waarvan 1 wat groter. En ik heb ook een paard waar ik nog heen ga. Dus beweeg toch best veel.

Stiekem wel fijn dat het voor meer mensen herkenbaar is.
Mijn handen zijn overigens ook erg stijf. Als ik langere tijd het stuur van de auto heb vastgehouden moet ik echt mijn handen even strekken. Zelfde met een pen vasthouden. Best irritant haha

En als je denkt alles gehad te hebben komen de harde buiken?
Een rondje met de hond, en ik krijg gewoon iedere 5 minuten een harde buik!
Echt heel erg balen! Ik zwerf veel op me bank, probeer toch maar wat te doen en hoppa harde buik. 

Ohh krijg je dat weer. Toch rustig aan doen.. 
De dame die mij net heeft gemasseerd had nog wel een goede yoga oefening. Met je benen plat op de grond gaan zitten en dan zo ver je kunt met je handen naar je voeten. 
Je kunt hem eventueel ook staand doen en dan zo ver mogelijk naar voren leunen.. 
Ben bang dat ik niet meer zo ver kom haha 

Terug
Bovenaan