stiknerveus voor echo: wel of niet?

hoi hoi

goh meid dat is vervelend, je hoopt iets leuks te horen en dan ga je met deze onzekerheid na huis..

ik hoop dat je gauw wat te horen krijgt.....ik duim voor je....

liefs tobi

Hoi meis

Ik duim voor je dat het geen EUG is, maar een 'gewone' cyste.

Sterkte en laat het ff weten hè?

Liefs Anke

Oh nee daan!!

Wat vervelend voor je!! Dit was toch het laatste wat ik had verwacht. Ik hoop dat het niks ergs is, en dat je gauw terecht mag. Ik wens je veel sterkte!!

liefs janine

Ha Daan,
wat ongelooflijk balen zeg. weet je al meer over wanneer je naar de gyn kan?
ik hoop voor je dat het snel kan en dat je dan meer duidelijkheid hebt.
succes! we leven met je mee!
liefs leetje

Meiden, allereerst onwijs bedankt voor alle deze reacties. Krijg er tranen van in mn ogen..... ben helemaal niet gevoelig hoor deze dagen.....

vanochtend bij de gyn geweest. Hij heeft wel gekeken en niet direct iets heel verontrustends gezien, maar kan een EUG ook nog niet uitsluiten. Het kan ook een "gewone" miskraam zijn. een intacte zwangerschap is het in ieder geval niet.
IK heb nu vandaag mn bloed moeten laten prikken en morgen weer om dan te kijken of er nog hcg in mn bloed zit en of het stijgt of daalt. Aan de hand daarvan kan de gyn dan weer verder kijken. Maandag moet ik bellen over die uitslag en over 2 weken weer bij hem terug om verder te praten.

ben aan de ene kant opgelucht omdat het minder ernstig lijkt dan gisteren, maar helaas nog steeds geen duidelijkheid en waarschijnlijk hoe dan ook een fout gelopen zwangerschap. Dat doet even heel veel zeer, maar helaas weten velen van jullie daar inmiddels over mee te praten.

ben natuurlijk toch angstig voor wat evt nog komen gaat, maar vertrouw op een goede afloop. en misschien kan het ook wel een voordeel zijn om nu al onder controle van de gyn te zijn.

van het weekend lekker even weg met mn vriend voor mn verjaardag. even lekker samen uithuilen en dan weer verder.

bedankt voor al jullie steun. Jullie zijn allemaal kanjers!!!

Liefs,
Daan

Hè, Daan, dat was toch ook niet het berichtje wat ik  verwacht had. Wat erg voor je dat je niet (goed) zwanger bent, waar je toch zo op gehoopt had (wij allemaal wel, denk ik). Helemaal niet leuk. Hopelijk weet je snel meer, wat er aan de hand is.  

Veel sterkte ermee.

Knuffel,

Ingrid

Goh meid,

Wat balen allemaal zeg!! En dan eigenlijk nog steeds geen duidelijkheid. Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd!! Hopen dat je snel duidelijkheid zult hebben en dan weer verder kunt. Hier ben je natuurlijk welkom om je hart te luchten etc. wat je maar wilt!
Ik weet uit ervaring dat dit erg belangrijk is en dat je hier echt terecht kunt omdat (helaas) er velen zijn die echt begrijpen hoe het is en hoe het voelt! Je staat er wat dat betreft niet alleen voor!

Hou je taai.
Knuffel van
Ineke

Hoi Daan,

Ik wil je heel veel sterkte toewensen!!!!!

Wat een goed idee om even een weekendje weg te gaan met z'n tweetjes.

Heel veel groetjes
Mir

Terug
Bovenaan