Stil hier!

Hallo dames,

Iedereen is vast heel druk met werken en klussen in babykamer, het is zo stil hier. Helaas is het ook heel stil op kantoor en kan ik slecht stil zitten dus ik surf wat af op het internet. Het meeste heb ik wel al gelezen dus is niet meer zo spannend :)

Weten jullie al welke kinderwagen jullie willen?

Groetjes Nanda

Kinderwagen heb ik nog van Chelsey, die heeft zij amper gebruikt omdat we die erg laat kregen maar goed die gaan we dus voor de baby gebruiken. Het is een Quinny zonder zwenkwielen dus dat wordt wel even wennen, want chelsey d'r buggy is met zwenkwiel, dus ff vechten dadelijk met de kinderwagen.. En jij????

Klussen zit er voor mij helaas nog niet in  MAAAAAARRRRR als alles goed verloopt en zal niet weten wat er nu nog mis zou kunnen gaan, krijgen we 1 april de sleutel van onze nieuwe woning in Delft, ga vrijdag kijken en hoop dan ja te kunnen zeggen, heb de plattegrond binnen gehad vandaag en het ziet er perfect uit. Ze hebben alleen een muur eruit gehaald, maar die zetten wij er net zo hard weer in zodat het de oorspronkelijke 4kamer woning is die het was. De slaapkamers zijn perfect voor de kinderen en de kamer die we dan gaan bouwen is perfect als onze slaapkamer dus kan niet wachten!!! En april dan heb ik nog 2 maanden de tijd om de babykamer helemaal af te krijgen dus moet lukken toch??

Nou verveelse nog op werk hihi..

Groetjes Claudia

Hoi,

Wij gaan voor een Maxi Cosi Mura 4. Ik had voor Tess een Quinny, maar dat was echt niet fijn voor haar. Ze wilde recht op zitten om alles te zien en bij die Quinny lag ze heel erg achterover.

Wij zitten op de bank te wachten, als die akkoord geeft kunnen we opdrachten gaan geven en gaan we zelf beginnen met het sloop werk. Wij gaan  dan even gezellig bij Tess op de kamer, dan kunnen we haar kamer maken en daarna de rest van de muren slopen en de babykamer en onze kamer maken. Wordt nog een heel gedoe. Tess mag ook wel bij opa en oma slapen, maar dit zal wel even duren, dus ik denk dat ze gewoon thuis slaapt en op de klusavonden, in het weekend bij opa en oma slaapt (we wonen in het zelfde huis hoor, dus niet zo schokkend voor haar, alleen minder nachtrust voor opa en oma :) ) Ik hoop dat ze eind deze week of begin volgende week bellen, dan kunnen we beginnen.

Lukt het niet met de bank (de crisis komt op een rot tijd) dan maken we van Tess haar kamer 2 kamertjes. Dus het komt allemaal wel goed, maar liever meteen definitief dan 2 jaar verbouwen :)

Spannend hoor een nieuw huisje! Lekker vanaf 0 beginnen, ook al loop je op het einde, moet gaan lukken met wat hulp hier en daar!

Succes en ik ben zo weg... lekker naar huis, kleintje ophalen en vanavond lekker niets doen!!

Groetjes Nanda

Hoi!
Ik heb de wagen van mijn zoontje nog staan maar we overwegen om misschien een duo-wagen te kopen van Urban Jungle. Aangezien ik dicht bij het centrum woon loop ik altijd de stad in met de wagen. Mijn zoontje is denk ik nog te klein (dan 19 mnd) voor een plankje achter de wagen en ik kan de kleine niet in een draagzak dragen vanwege rugklachten. Ik ben nog wel aan het twijfelen hoor maar hoor goeie verhalen over de wagen en hij schijnt door alle deuren te passen ......
Veder zijn we nu druk bezig met onze eigen slaapkamer te verven etc etc, daarna die van mijn zoontje en daarna pas van de kleine. Ik vind het wel leuk klussen.
Toen ons zoontje 2 maanden was zijn we verhuist, een ideale situatie is het niet maar met wat hulp was het goed te doen.  Dussse euh als je de sleutel in april krijgt lijkt het me ook wel te doen ... niet te druk maken en lekker proberen te genieten.
Groetjes!

hey
wij zijn wel eindelijk begonnen met de babykamer van het weekend gaan we verder.
Ik blijf de kinderwagen gebruiken die ik bij marek ook had een Quinny erg fijn ding en voor marek haal  ik zo'n zitje erachter
@nanda hopelijk geeft de bank snel accoord en kan je lekker beginnen met verbouwen
@claudia 2 maanden moet idd vast lukken alvast veel succes met klussen in je nieuwe huisje

De kinderkamer is vanmorgen gebracht.
En mijn man is nu druk aan het in elkaar bouwen van de meubels.
En wij hebben een c-max kinderwagen gekocht.
Deze kinderwagen zie je heel erg weinig.
Je kan hier een vier wiel wagen van maken, maar ook een drie wieler.
Het is een sportieve kinderwagen.

Grappig, onze babykamer is ook net gebracht. Net als de tweeling (tandem) buggy met reiswieg. We hebben de Quinny Speedi nog staan, maar vindt het geen fijne buggy, dus zal 'm alleen gebruiken als ik alleen met de kleine op pad ga als deze nog in de wagenbak past. Als we met zijn drietjes (incl. dochter van dan 20 mnd) of viertjes uiteraard (papa) op pad gaan nemen we dan de tandembuggy !

De kamer blijft trouwens nog even in de dozen staan hoor, want mijn man is hard bezig geweest de zolder te verbouwen. Dat is nu bijna klaar en dus is de nieuwe babykamer leeg. Mijn vader komt zaterdag het behang afstomen in die kamer, en dan moet er nog geverfd en kunnen de meubels in elkaar. Maar we zijn wel een stuk vlotter dan bij onze dochter. Toen zijn we verhuisd met 38 weken zwangerschap, dus stond de kamer pas met ruim 37 weken  in elkaar.

Hoi hoi,

het is zeker stil. Ik kijk wel elke dag, maar reageren komt er niet altijd van. Heb op het moment ook niet zoveel nieuws te melden. Mijn zwangerschap verloopt goed. Wel vind ik het zwaarder dan met de eerste, maar ja heb nu ook een bijna 2 jarige rondlopen, dus zo gek is dat niet.
De kleine komt in het kamertje van onze zoon. Dus moeten alleen de andere kamer in orde maken voor hem. Wilde niet gaan behangen. Mijn man vond het een beter idee om over een jaar of 2 onze zoon zelf zijn kamer kleur uit te laten kiezen en eigenlijk vind ik dat ook wel goed. Het is nu groen met geel met een paar bloemetjes, maar als ik wat stoere jongens dingen ophang en zijn grote bed en kast staan er (moeten we nog wel kopen) valt dat niet meer op, denk ik.
En de kinderwagen heb ik ook nog steeds van onze eerste, een adventure nog iets. Een heelijke wagen dus ga em echt niet inruilen.

Liefs,

Terug
Bovenaan