Stil hier!

Hey,

Het is idd een beetje stil geweest hier. Maar je hebt er weer nieuw leve in geblazen!!! Goed gedaan.
Wij hebben een mutsy 4-rider gekocht. Ik vond het makkelijk dat ie wat hoger is en je kunt de buggy omdraaien. Dan kun je in het begin naar de kleine kijken. We zullen het moeten ervaren of het een verstandige keuze is geweest. Hij koste iig genoeg!

Aan klussen zijn we ook nog niet toe gekomen. Hebben toch getracht om carnaval te vieren. Maar helaas het was echt geen succes! Al die drukte en zatte mensen...
Heb veel last van harde buiken dus toch maar rustig aan gedaan.
Afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest. Even weer met 2 benen op de grond gezet dat ik ook geen superwoman ben en toe moet geven aan mijn lichaam...
Vanaf vandaag dus halve dagen gaan werken. Er was niet eens overleg mogelijk met de bedrijfarts...misschien ook maar beter zo.
Nu eerst wat tot rust komen en misschien heb ik dan eindelijk puf om eens wat in te gaan pakken....

Ben je nog naar de 9 maandenbeurs geweest?

Groetjes Yvonne

Hoi,

Ben ik weer, het weekend is weer voorbij en mijn mamadag ook. Gister weer naar Yoga geweest, blijf het soms wat zweverig vinden, maar goed het is wel grappig. Was één vrouwtje die had geen klachten maar vond het wel vreemd dat ze na 40km fietsen en 10km wandelen een trekkend gevoel kreeg in haar buik.. Nou zo ver kom ik niet meer. Gister mijn dochter van de PSZ gehaald op de fiets, is in het volgende dorp en moest door de polder met wind tegen, nou dat heb ik gevoeld. De terugweg wat rustiger gefietst en dat ging beter.

Ben idd naar de 9mndbeurs geweest, vond het beter dan in 2006 maar was blij dat we het na 3 uurtjes wel gezien hadden. Slenteren geeft me gewoon heel veel pijn. Gelukkig sinds zaterdag pijnvrij, de extra vrije dag in de week helpt echt heel veel.

Vanavond weer naar de vk, eens kijken wat zij te vertellen heeft, zal wel weer zo buiten staan :)

Nog maar 8.5 week om te werken! Heerlijk!!

Ik ga snel wat doen!

Groetjes Nanda

Hoi Nanda en alle anderen,

Het is inderdaad wat stil bij de juni mama's. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik regelmatig kijk en dan denk er gebeurt niet veel dus surf ik weer verder. Als meerdere dat doen schiet dat natuurlijk niet op...

Maar laat ik vandaag eens reageren. Wat betreft de kinderwagen, wij hebben de bugaboo nog van onze dochter Nynke. Nynke is bijna 17 maanden als onze tweede geboren wordt (er vanuitgaand dat hij/zij op tijd komt = rond 29 juni). Nynke hebben we tot 6 maanden regelmatig in een draagzak gehad, dus we gaan kijken of we dat met de tweede weer kunnen doen en dan Nynke in de buggy. Misschien dat we ook nog wel een plankje gaan kopen, maar dat zien we tegen die tijd wel.

De baby krijgt straks de babykamer van Nynke, deze hebben we neutraal ingericht met witte meubels, lichte wanden met grote houten figuren van Kikker en zijn vriendjes (Max Velthuijs) daar tegenaan gemaakt. Verder staat er een houten schommelstoel. Nynke krijgt een andere kamer, maar laten we voorlopig nog wel in haar ledikantje liggen, voor de baby hebben we de wieg van mijn schoonzusje te leen. Wel willen we de kamer van Nynke zoveel mogelijk al inrichten en haar eind mei ofzo 'overzetten', zodat niet alles tegelijk gaat.

Wat valt er verder nog te melden... Nou deze zwangerschap gaat me veel gemakkelijker af dan de vorige, iedereen vraagt me of het niet zwaar is met al een kind dat nog zo jong is. Nou nee dus, Nynke is heel erg makkelijk met alles en deze zwangerschap loopt tot nu toe dus veel gemakkelijker. Ik had me nooit kunnen bedenken dat een tweede zwangerschap zoveel anders zou zijn dan de eerste. Ik begin nu alleen wat te merken van mijn bekkenbodem, ik moet vooral niet te grote stukken meer lopen, maar verder mag ik zeker niet klagen.

Wat mijn werk betreft gaat het wel wat minder helaas, ik ben deze zwangerschap wel heel gevoelig voor drukte en (negatieve) sfeer op mijn werk. Ik heb al vanaf de kerstvakantie het gevoel alleen maar achter de feiten aan te rennen. Daarbij komt nog dat de sfeer er niet heel fijn is, onderling met collega's is het allemaal prima, maar mijn baas komt veel afspraken niet na en klanten komen dan met hun klachten bij ons terecht, dit zorgt voor veel gepraat hierover. Tevens wordt ons pand gestript (we gaan we met een paar maanden verhuizen) en daardoor valt gemiddels 1 keer per week de stroom of verwarming wel uit. Ik tel de dagen (31!) af tot mijn verlof, niet echt een fijne instelling maar helaas niet anders momenteel.

Dat was het wel even voor nu, laten we inderdaad proberen met z'n allen iets actiever te zijn op het juni-forum!

Groeten,
Karin

ik zit helaas met bekkeninstabiliteit en kan echt haast niks meer,aaron wil ook niet meer slapen smiddags dus veel klussen gebeurt hier niet:(
gelukkig is henk al begonnen met verfen van de babykamer dus het begin is er:)
van aaron hebben we nog de box en de kinderwagen en het wippertje dus dat hoeft allemaal niet,wel hebben we via marktplaats een maxi cosi gekocht,want die hadden we bij aaron geleend...

ik zit zelf in de ziektewet helaas,de arbo vond dat ik niet meer mocht werken:(dus ik zal daar maar een keer naar luisteren dan:(valt me wel zwaar,maar als ik al boodschappen heb gedaan kan ik de rest van de dag niks meer,dus ik heb geen keus helaas...

groetjes nienke

Terug
Bovenaan