Stil hier....

Hé meiden,

Wat is het stil hier??? Is iedereen naar Facebook verhuist? Ik merk zelf dat ik het forum nog wel lees maar actief ben met posten op FB en het forum 'vergeet'.
Ben eigenlijk wel benieuw wie van de december mama's nog niet te vinden is op FB.

Hey meid,

Ja, het is idd momenteel wat stil hier.
Denk dat het ook nog komt door het verdrietige nieuws van Komal en omdat er makkelijker wordt gepost op fb. Ook denk ik dat het komt omdat iedereen nu wel zo'n beetje z'n 20 weken echo heeft gehad (op een paar dames na) en er wat minder te melden is.

Ik vind fb heel fijn voor de korte berichten, even vlug je ei kwijt maar ik vind het forum toch ook nog heel fijn dus ik blijf ook zeker hier schrijven.

Liefs Lynn.

@december 2011 mama: je kan Carola snoeren (cs1983) een berichtje sturen dan voegt zij je toe. Zou wel ff vermelden wie je bent ;-)

Oh dat is vreemd. Misschien kan je hier je eigen naam even opschrijven, als zij het leest, dan kan ze jou toevoegen. Laat ik haar wel ff weten dat je graag op fb wilt, is dat een idee?

Liefs!

Ha meiden,

Als ik voor mezelf spreek ben ik nog onder de indruk van Komal, idd ff snel een berichtje op facebook en het is nu naar de 20 weken echo ff rustiger. dadelijk rond de 30 weken komen de kriebels voor de bevalling en dan op naar het verlof.

Fijn weekend allemaal.

Hai allemaal, t was me ook al opgevallen dat t stilletjes is hier!!
Ik moet zeggen dat ik ook sneller ff op Facebook kijk! En idd er is op t moment ook minder te melden;-)
Volgens mij zit iedereen wel zo'n beetje op fb toch, dus is niet zo'n ramp!
Drukte hier komt richting de bevalling echt wel weer hier!! X

Terug
Bovenaan