Stil hier....

Nee hoor meid, als Carola je heeft toegevoegd dan moet ze je of nog toevoegen aan de December club of er staat al links bij jou in het rijtje (op je eigen fb) een kopje: mama's december 2012 Dat kun je aanklikken en dan wat posten zonder dat anderen het op je prive account het zien.

Liefs

Het is idd wat rustiger hier.. Een groot deel door het verhaal van Komal en idd omdat er minder te melden is..

Ik zelf denk ook dat de dingen die we nu melden of juist erg prive of juist onzinnig (hahaha) die eerder op fb plaatsen ivm privacy..

Ben wel erg blij met zo'n leuk clubje van zwangere meiden!!!

liefs

Ik ben ook nog steeds onder de indruk van Konmal. En idd heb ook niet altijd zo veel te melden. Ben nu heel het weekend aan het werk, dus ook wat minder tijd om te reageren.

Ik heb al een tijdje niet meegeschreven eerst vakantie en toen ziek, maar ben weer van de partij hoor! hihi, moet wel zeggen dat ik ook meer op fb zit dan hier. tis gewoon leuk dat je foto;s kan plaatsen en tis meer privé dan hier. Maar blijf lekker meeschrijven hoor :)

xxx

Hoi,

Ik ben ook een tijdje niet op deze site geweest want ik kan heel vaak niet inloggen. Hebben meer meiden hier last van?

Terug
Bovenaan