stilletjes hier

hey meiden

het is erg srilletjes hier he , maar we zullen maar zo denken geen nieuws is goed nieuws toch?

ik heb echt zo zin om te gaan shoppe voor me zelf maar ook voor de aby, maar durf me er nog niet helemaal aan toe te geven moet teslotte nog steeds rust houden in afwachting of onze kleine spruit het goed blijft doen , maar zie zulke leuke kleding ....... nog maar even tot volgende week wachten dan heb ik weer een eggo als dan alles goed is ga ik denk ik toch maar eens wat kopen dan ben ik tenslotte ook bijna 13 w dan mag het toch ook wel

jullie al veel gekocht

groetjes lydia

Dan mag het zeker wil Lydia,
Ik ben van het september mamaclubje en daar is het ook zo stil. Bij ons hebben ze een hyves pagina en daar doe ik niet aan.
Ik mag ook nog graag bij zwanger worden na een miskraam lezen want daar voel ik me nog steeds thuis. En daar zitten toch al mijn bekende meiden, en ik dacht ach je hebt nog geen berichtje laat ik eens lief zijn.
Wat ik lees is minder, veel onzekerheid in je zwangerschap begrijp ik. Ik voel me ook onzeker en ben ook blij dat ik volgende week weer echo heb dan ben ik 10 weken. Als die echo goed ik dan ga ik niet meer wachten tot 12 weken dan moet ik toch meer vertrouwen hebben en dan ga ik gewoon spulletjes kopen. Meis stekte met wachten tot volgende week

gr. nath

He nathalie
Hoe is het met je? Bij jullie is het zeker rustig op het forum!
Hoe ver ben je nu?Blijft nog even spannend he tot de twaalf weken echo?
Zag dat je vlakbij woont Rijswijk toch? Wie weet zien we elkaar een keer lopen straks achter de wagen in de Boogaart...Ik woon zelf in Honselersdijk.

Gr L

Hoi Lydia,

tja er is op dit moment niet veel te melden bij mij, ik moet mijn echo nog krijgen, die krijg ik met 12 weken en 4 dagen....dus aanstaande vrijdag pas. En ik heb ook zin om te shoppen, maar wil eerst zekerheid. Ga woensdag wel naar de 9-maandenbeurs en huishoudbeurs, dus daar kan ik alvast rondneuzen en wat aanbiedingen meenemen.

Hoe is het verder met je? maandag ben je 12 weken toch? Dan is het ergste voorbij? Ben jij trouwens ook al zo dik geworden? Ikke wel namelijk, dit is dan wel de tweede, maar jeetje zo snel had ik niet verwacht!

Groetjes
Angel

hey meiden,

tja geen nieuws is idd goed nieuws! En mss dat het wat drukker gaat worden als iedereen de 12wk echo heeft gehad en dr andere 'klachten' gaan komen?

Ik loop bij de gyn en heb juist weer een echo gehad, zag dr allemaal goed uit! weer helemaal blij!

Ik had nog wat kleding van vorige zwangerschappen, heb wat kunnen lenen en ben ook al online wezen shoppen.
Ben nu 16weken.

Gr. Saskia.

He Sola, linny, linda.

Ik heriner me nog goed hoe blij je was dat je weer ongi werd na je mk. Wat leuk dat we bij elkaar in de buurt wonen. Eigenlijk moeten we juist om het te vieren samen theetje/wijntje gaan drinken als we uiteindelijk de volle 9 maanden door zijn en het gered hebben.
Ik ben aardig onzeker, en mag woensdag weer voor een echo, dan 10 wk en 1 dag des te dichter ik in de buurt kom des te banger ik wordt. Hoe ga jij er mee om, hoe voel jij je

liefs nath

Hoi, hier ook vrij rustig. Na de termijnecho is het nu een paar weken wachten op de volgende controle bij de VK. Wat me wel bezighoudt: bij mn vorige zwangerschap kreeg ik halverwege enorm last van spataderen. En nu begon dat alweer bij 12 weken... snel maar van die 'prachtige' steunkousen aan laten meten, hopelijk kan ik daarmee veel erger voorkomen! Nog meer a.s. mama's met deze kwaal?

grtz Karin

He Naat,
Wat spannend dat je woe weer voor een echo mag! Ik zal voor je duimen dat alles goed is!
Het risico dat het fout gaat wordt daarna steeds minder en kan je eindelijk gaan genieten...
Ik ben ook lang onzeker geweest hoor, wilde het aan de ene kant aan iedereen vertellen maar aan de andere kant zo bang dat het fout zou gaan.
Inmiddels alweer 16 weken dinsdag dus het gaat goed!
idd wie weet moeten we straks proosten! succes en ik hoor wel hoe het was!
Mijn tweede echo was super, je ziet het kindje dan helemaal bewegen enzo!

Gr Linda

Terug
Bovenaan